اخبار

همایش روز ملی صنعت و معدن برگزار شد.

همایش روز ملی صنعت و معدن برگزار شد.
با حضور دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه و همچنین مسئولان استانی، همایش روز ملی صنعت و معدن ا هدف تجلیل از واحدهای نمونه‌ی صنعتی، معدنی و طرح‌های استان خوزستان یکشنبه ۳۰ تیرماه ۹۸ در تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد.

7856

 

🔸 در این همایش، محمد کشانی مدیر عامل، محمد نیکوکار قائم مقام، معاونین و مدیران شرکت فولاد خوزستان حضور دارند. امیر حسین نظری رئیس صنعت، معدن و تجارت خوزستان: در بخش صادرات و ورود مواد اولیه، شرکت فولاد خوزستان نیاز به حمایت سازمان صمت دارد.

4567

 

🔸 رئیس شرکت شهرک های صنعتی خوزستان: برگزاری نمایشگاه بومی سازی به میزبانی گروه فولاد خوزستان در مردادماه ۹۸ رونق صنایع استانی را به همراه خواهد داشت.

🔸 بقای سازمان های دولتی نیازمند بقا و فعالیت شرکت‌های صنعتی و معدنی نظیر فولاد خوزستان است.

 

67

 

🔸 خداداد غریب پور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو: اقدام قابل تقدیر فولاد خوزستان ارزآوری یک میلیارد دلاری برای کشور در کنار تامین و حمایت بنگاه های اقتصادی کوچکتر نظیر فولاد اکسین، فولاد شادگان و ...  است؛ این شرکت صادر کننده نمونه کشور است و این افتخاری بزرگ برای خوزستان محسوب می شود.

🔸 امیدوارم با درایت مهندس کشانی و تلاش ایشان و تیم همراه، گروه ملی صنعتی فولاد ایران همچون بنگاه های دیگر اقتصادی استان با حمایت فولاد خوزستان رونق بگیرد.

🔸 نقش فولاد خوزستان در بومی سازی قطعات و حمایت از صنایع داخلی قابل تقدیر است و برگزاری نمایشگاه بومی سازی به توسعه صنایع کوچک و تولیدکنندگان و تامین کنندگان کمک شایانی خواهد کرد.

 5554

 

🔸 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان: فولاد خوزستان با حمایت از زنجیره پایین دستی خود، کمک شایان ذکری به حیات صنعت فولاد در استان نموده است.

 555

 

 🔸 تقدیر از محمد کشانی مدیر عامل فولاد خوزستان به عنوان شرکت تولیدی برتر استان خوزستان در همایش روز ملی صنعت و معدن

۳۰ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۲۳
کد خبر : ۴۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید