اخبار

🔸 پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن

🔸 پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن
بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایطی که انقلاب اسلامی پس از قریب به چهل سال در همه عرصه ها تلاش دارد معیاری برای خودکفایی و استقلال باشد، بی تردید دست اندرکاران گروه فولاد خوزستان با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اجرای دقیق سیاست‌ های کلی شرکت، برای سربلندی ایران اسلامی در عرصه بین المللی گام های موثری برداشته اند.
این مجموعه بزرگ صنعتی بعنوان دومین تولید کننده فولاد کشور توانسته در کنار تامین نیاز بازار داخلی، ۵۷ درصد از محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر نماید، مهم‌ ترین عامل این موفقیت بزرگ، همدلی و تلاش یکپارچه مسئولان و کارکنان در تحقق اهداف برنامه‌ ریزی شده و رسیدن به چشم انداز بوده است.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن، این روز را فرصتی مناسب برای هم پیمانی و تعامل تمام دستگاه های اجرایی و قانون‌گذار با صنایع کشور و به خصوص صنعت فولاد می دانم تا در شرایط ویژه تحریم های ظالمانه امریکا بتوانیم با حمایت یکدیگر به استقلال صنعتی و بومی‌سازی کامل قطعات و تجهیزات موردنیاز دست یابیم. ‌
رجاء واثق دارم با عنایت خداوند متعال و همدلی و کوشش شبانه روزی کارکنان و مسئولان، روز ملی صنعت و معدن در سال ۹۸ سرآغاز سالی آکنده از امید، پیشرفت و رسیدن به دستاوردهای بزرگ تر باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر فصلی غرورآفرین برای اقتصاد کشور رقم بزنیم.
و من الله التوفیق
محمد کشانی
مدیرعامل فولاد خوزستان

۹ تیر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۸۵
کد خبر : ۳۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید