اخبار

نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:

نماینده ولی فقیه در آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:
تحقق رونق تولید با تلاش صنعتگران

در آیین گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر که روز چهارشنبه یکم خرداد ماه ۹۸ در مسجد مرکزی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز با حضور در بین کارکنان شرکت فولاد خوزستان یاد و خاطره روزهای مقاومت را گرامی داشت .
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، حجت الاسلام و المسلمین موسی بهاءالدینی دبیر شورای فرهنگی با ارائه گزارش مختصر در خصوص کمک رسانی به سیل زدگان و دستاوردهای شرکت فولاد خوزستان آغازگر این نشست بود.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سید عبد النبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز در سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور در جمع فولاد مردان اظهار داشت: در سایه تلاش شما صنعتگران، رونق تولید تحقق خواهد یافت.  
موسوی فرد گفت: شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی در شرایط بحرانی سیل، نقش بسیار موثر و حائز اهمیتی داشت. 
وی با اشاره به مقاومت و همدلی مردم در حادثه سیل اخیر تاکید کرد: همواره باید با اتحاد و همدلی در برابر وقایع به یاری هم بشتابیم.
نماینده ولی فقیه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس بسیار در سرنوشت ما اثر گذار بوده است؛ اگر استقامت و پایمردی جوانان، مردم و رهنمودهای امام امت در دوران جنگ تحمیلی نبود، هر ساله مرزهای ما از سوی دشمنان مورد تهاجم قرار می‌گرفت.
وی در ادامه با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان بیان داشت: خداوند سبحان در این ماه سفره‌ای سرشار از برکت گسترده است که مهمترین رزق بر سر این سفره رزق قرآن می باشد که برای هدایت تمام انسان‌ها نازل شده است. 
امام جمعه اهواز اذعان داشت: محصول یک ماه عبادت در ماه مبارک رمضان رسیدن به مقام پروا است؛ زمانی که انسان خود را در مسیر عبودیت و بندگی قرار می دهد، به مقام پروا می‌رسد و تمام مشکلات بشر از رعایت نکردن همین یک کلمه است. در حقیقت ما نتیجه توجه به عمل و اندیشه خود و همچنین بی توجهی به نسخه الهی برای بشریت را به وضوح می‌بینیم. 
وی افزود: قرآن کریم برای هدایت تمام انسان‌ها نازل شد، اما در برخی آیات "هُداً لِلمُتَّقین" ذکر شده است؛ در واقع هدایت و دعوتنامه خداوند شامل تمامی انسان‌ها می‌شود اما تنها انسان‌های پروا مدار، مومنین و متقین از قرآن کریم استفاده می‎نمایند. 
موسوی فرد با اشاره به آیات قرآن تصریح نمود: انسان‌های پاک می‌توانند به عمق قرآن راه یابند و اولیای الهی اگر به مقام قرب الهی رسیدند، به برکت همین ماه و شب‌ها و سحرها است. اگر کسی بخواهد به منزلگاه رسالت راه پیدا کند، باید از باب ولایت عبور نماید و تمامی این امور بستر ساز برای یک شب، آن هم شب قدر است و آگاه باشید اگر یک نفر به دست شما هدایت شود به اندازه نجات کل عالم ارزش دارد. 
وی در توضیح هنر روزه داری افزود: هنر روزه داری این است که تمام اعضا و جوارح انسان اصلاح شده و در مرحله بالاتر قلب وی اصلاح می گردد.
نماینده ولی فقیه در ادامه گفت: در زمان امام عصر (عج) همه در مسیر عبودیت خدا قرار می‌گیرند و تسلیم محض خدا گشته و به سوی قله نجات هدایت می شوند.
امام جمعه اهواز افزود: اگر بخواهیم عبادت را در یک جمله بیان کنیم، بدین صورت است که تمامی عبادت های ما مسیر بندگی ما را رقم زده تا خداوند متعال به عنوان عبد، ما را بپذیرد. خداوند در قرآن می‌فرماید: « از آن سو که پیامبر، رسول و نبی ما، عبد ما بود او را به مقام قرب الهی "معراج" دعوت کردیم»
حجت اسلام و المسلمین موسوی فرد در پایان سخنان خود با اشاره به نام گذاری چند سال اخیر بنام اقتصاد و تولید از سوی مقام معظم رهبری اذعان داشت: به نوعی تمام تلاش مقام معظم رهبری این است که توزیع عادلانه ای از آورده های نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور اتفاق بیفتد و اگر مشکلات خرد و کلان اقتصادی ما رفع گردد، اختلاف طبقات کاهش خواهد یافت و بیشتر آسیب‌های اجتماعی مرتفع می‌شود؛ یکی از راههای اصلی کاهش مشکلات اقتصادی توجه به امر تولید است و در نظر داریم از صنایع و شرکت های تولیدی نظیر فولاد خوزستان در راستای رونق تولید حمایت ویژه ای نماییم.
گزارش خبرنگار ما حاکیست این مراسم با استقبال پرشور کارکنان تلاشگر فولاد خوزستان برگزار شد.

345

57686

 678

5686

 

۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۴۳
کد خبر : ۳۸۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید