اخبار

خدمت جهادی ادامه دارد ...

خدمت جهادی ادامه دارد ...
با همت معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان انجام شد؛ارائه خدمات درمانی و ویزیت ساکنان مناطق سیل زده مرحله دوم اعزام گروه پزشکی به همراه تجهیزات درمانی و دارو برای ویزیت و درمان رایگان ساکنان شهرستان سیل زده کارون و منطقه قلعه چنعان انجام شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، شرکت فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف توجه به موضوع سلامت شهروندان، ۶ اردیبهشت ماه ۹۸، یک گروه پزشکی را با حضور علی محمدی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست و حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به  شهرستان کارون و روستای قلعه چنعان اعزام نمود.
علی محمدی در این باره گفت: خدمت رسانی به مردم شریف استان برای مجموعه فولاد خوزستان یک افتخار محسوب می گردد و با توجه به بروز سیلاب اخیر و نزدیک شدن به فصل گرما و همچنین وجود بیماری های ناشی از سیل، یک گروه پزشکی را برای معاینه رایگان مردم محروم شهرستان کارون و منطقه قلعه چنعان به همراه تجهیزات درمانی و دارو اعزام نمودیم.
وی افزود: پیش از این نیز یک گروه پزشکی، برای امداد رسانی به مردم مناطق سیل زده شادگان اعزام گردید؛ موضوع سلامت شهروندان برای ما بسیار حائز اهمیت است و اعزام گروه های پزشکی برای ویزیت و درمان ساکنان این مناطق ادامه خواهد داشت.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در پایان اظهار داشت: کمک رسانی به شهروندان مناطق سیل زده شامل: ارسال کلیه اقلام ضروری و مورد نیاز، بازسازی محل های خسارت دیده، اعزام گروه های پزشکی و تامین دارو، اجرای برنامه های فرهنگی، توزیع غذای گرم بهداشتی، آب آشامیدنی، پوشاک، اقلام بهداشتی، مواد شوینده، خشکبار و ... است و تا برقراری شرایط مطلوب این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت.

 

خدمتجهادیجهادی

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۶۱۰
کد خبر : ۳۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید