اخبار

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی :خدمت جهادی ادامه دارد

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی :خدمت جهادی ادامه دارد
علی محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی از ادامه خدمت جهادی فولاد خوزستان در رسیدگی به مناطق سیل زده اهواز خبر داد.
محمدی شامگاه ۱۲ فروردین ۹۸ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گفت: پس از اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران استان خوزستان در خصوص هشدار وقوع سیل، فولاد خوزستان با تشکیل ستاد داخلی مدیریت بحران در شرکت، اقدام به کمک رسانی به مناطق در معرض سیل نمود.
وی افزود: با توجه به اینکه ایفای مسئولیت اجتماعی در فولاد خوزستان اهمیت بسزایی دارد و نگاه مجموعه همیشه یک نگاه مسئولیت پذیر در قبال شهروندان بوده، نیروی انسانی دواطلبانه آمادگی خود را نسبت به امداد رسانی به این مناطق اعلام نمود و با هماهنگی های بعمل آمده، اعزام کارکنان تلاشگر در کنار ارسال امکانات و تجهیزات به منطقه صورت پذیرفت.
محمدی با اشاره به جزئیات کمک رسانی گفت: تاکنون علاوه بر توزیع غذا و آب آشامیدنی، ارسال صدها سرویس سرباره، هزار چادر مسافرتی،  پنجاه هزار عدد گونی، هفت دستگاه کمپرسی، یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه لودر، یک دستگاه بیل زنجیری و یک دستگاه غلطتک برای ترمیم مسیرهای ارتباطی و احداث سیل بند به مناطق سیل زده ارسال شده است.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در پایان سخنان خود گفت: سعی داریم با هماهنگی ستاد مدیریت بحران و با نگاه جهادی و انقلابی در کنار مردم شریف استان خوزستان باشیم و این کمک رسانی تا عادی شدن شرایط موجود ادامه خواهد داشت.
۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ۲۲:۵۸
تعداد بازدید : ۱,۰۳۳
کد خبر : ۳۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید