اخبار

محمد کشانی در نشست آغاز سال

محمد کشانی در نشست آغاز سال
رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید را در صنایع استان به همراه دارد./

محمد کشانی، مدیرعامل فولاد خوزستان عصرگاه دهم فروردین ۹۸ در دیدار نوروزی خود با مشاورین، معاونین، مدیران فولاد خوزستان و شرکت های تابعه که در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار شد، ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: شعار امسال را باید به فال نیک گرفته و یقینا با رونق تولید در فولاد خوزستان، تداوم و پایداری تولید در صنایع استان را شاهد خواهیم بود.
کشانی با اشاره به بیانات گهربار مقام معظم رهبری در آستانه سال نو و لزوم اجرایی نمودن رهنمودهای ایشان گفت: رونق تولید در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد که کشور بتواند علاوه بر فائق آمدن بر تحریم ها، رشد اقتصادی نیز داشته باشد.
وی با تاکید بر تثبیت تولید سه میلیون و هشتصد هزار تُن محصول در سال جاری گفت: شرکت فولاد خوزستان با پیش بینی در بودجه خود، به‌ سوی تولید محصولات خاص پیش می‌رود که امیدواریم این شرکت در پایان سال از ارزش افزوده‌ی محل تولید و فروش این نوع محصولات بهره‌مند شود.
مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان میزان تولید بالای شمش در کشور اظهار داشت: تولید شرکت ما باید به سمت و سویی برود که در بخش صادرات و داخلی مزیت رقابت داشته باشد. 
کشانی افزود: فولاد خوزستان در سال جدید حمایت از تولید در سایر شرکت های استان که مشکلات نقدینگی و تامین مواد اولیه دارند را سرلوحه کار خود قرار داده و با تامین مواد اولیه آنها، ضمانت تولید پایدار و همچنین صادرات شرکت‌ های دیگر نظیر فولاد اکسین را برعهده می‌گیرد. 
وی با اشاره به اصل بهای تمام شده گفت: همواره کاهش هزینه‌های مازاد باید مد نظر قرار بگیرد؛ در سال جاری در کنار گزارش قیمت بهای تمام شده، از دست اندرکاران امر تولید تقاضا می‌شود، تجزیه و تحلیل درباره بخش های متورم و کاهش پذیر را در تمامی موارد مدنظر قرار داده؛ زیرا این امر موجب کاهش انبارش و نهادینه شدن هزینه‌های مازاد می‌گردد. 
کشانی با بیان نیاز برای حرکت به‌ سوی صنعت سبز تصریح نمود: فارغ از در نظر گرفتن پرداخت هزینه های زیست محیطی، تعهد سازمانی ما به جامعه، تعریف بودجه پروژه ها برای نزدیک شدن به صنعت ایمن، پاک و سبز است.
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود گفت: مجموعه ما با توجه به اینکه بعنوان سازمان سرآمد در کشور شناخته شده است، با تعهد سازمانی و تلاش کارکنان سعی بر آن داشته با حفظ تولید پایدار خود در جهت حمایت از تولید سایر صنایع استان گام های موثری بردارد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد داشت و قطعا رونق تولید در صنایع فولادی، اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

ghte  fwfw

۱۱ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۱۸
تعداد بازدید : ۱,۴۶۴
کد خبر : ۳۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید