اخبار

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی مطرح کرد:

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی مطرح کرد:
بسیج نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات برای کمک رسانی به ساکنان مناطق سیل زده/

علی محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان از بسیج نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات برای کمک رسانی به ساکنان مناطق سیل زده خبر داد.
علی محمدی عصرگاه نهم فروردین ۹۸ در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: مجموعه فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، همچون گذشته و طی بارندگی های اخیر و بروز سیل، آمادگی خود را نسبت به کمک رسانی به مناطق سیل زده اعلام نمود.
وی گفت: نگاه مدیریت ارشد سازمان و سایر مسئولان مجموعه برای کمک رسانی به مردم، یک نگاه جهادی و انقلابی است و با این رویه سعی داریم در بروز حوداث غیر مترقبه از قبیل سیل در کنار مردم شریف استان خوزستان و سایر هموطنان باشیم.
محمدی خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان از ساعات اولیه بروز این مشکل، ضمن اعلام آمادگی کامل نیروی انسانی خود جهت خدمت رسانی به ساکنان مناطق سیل زده، تمامی امکانات و تجهیزات را برای امداد رسانی فراهم ساخت.
وی افزود: با توجه به بارندگی های اخیر، بالا رفتن ظرفیت آب پشت سد دز و رها سازی قسمتی از آن، جاده های دسترسی روستاهای بخش مرکزی اهواز نظیر بامدژ در معرض سیل قرار گرفته است و پس از تشکیل جلسه با فرماندار اهواز و بخشدار مرکزی و همچنین دستور مدیرعامل شرکت، کلیه تجهیزات و امکانات راه سازی جهت ترمیم جاده های دسترسی و اجرای سیل بند به مناطق مذکور ارسال گردید و در حال حاضر مشغول به فعالیت می باشند؛ همچنین طی دو روز گذشته تعداد ۱۰۰ سرویس سرباره جهت ترمیم مسیرهای ارتباطی شهرستان کارون و روستای های سیل زده ارسال شد و این خدمت رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت. 
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی در پایان تاکید داشت: با همت و درایت کلیه مسئولین و بسیج مردمی و امداد رسانی به موقع، امیدواریم هر چه سریعتر شرایط عادی و آرامش به خانه های مردم بازگردد.

1fgvx

۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ۰۲:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۳۵
کد خبر : ۳۶۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید