اخبار

ورزشگاه مُدرن فولاد به نام «شهدای فولاد خوزستان» مزین شد

ورزشگاه مُدرن فولاد به نام «شهدای فولاد خوزستان» مزین شد
موفقیت‌های شرکت فولاد خوزستان مرهون فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ۵۶ شهید والا مقام فولادی است.
محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان این مطلب افزود: این اقدام فرهنگی بنابر وظیفه‌ای که در قبال فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا داریم و به برکت وجود ۵۶ شهید والامقام این شرکت صورت گرفت.
گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان حاکیست، ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان از بزرگترین پروژه‌های ساختمانی شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی است که تاکنون بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
این مجموعه تازه تاسیس در مجاورت شهرک مسکونی فولاد در جنوب شرقی شهر اهواز، یکی از مجهزترین ورزشگاه‌های مدرن کشور است و امید می رود با بهره برداری کامل از آن، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی ورزشی استان ایفا نماید.
بر پایه این گزارش، ورزشگاه فولاد خوزستان دارای امکاناتی بروز و در سطح بین المللی می‌باشد که از آن جمله می‌توان به زمین اصلی ورزشگاه با ابعاد ۶۸×۱۰۵ متر و سه زمین چمن طبیعی اشاره کرد که زمین اصلی در سطح تماشاگران کاملاً سرپوشیده می‌باشد. علاوه بر این، سالن تکنیک به مساحت ۳۹۰۰ متر مربع و استخر سرپوشیده به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع، در این مجموعه ایجاد شده است.
بمنظور حفظ کیفیت و سبزی چمن‌ها، زمین چمن اصلی و زمین های تمرین شماره ۲ و ۳ دارای لوله‌های زیر زمینی آب گرم می‌باشند.
در خصوص تامین نور استاندارد زمین اصلی ورزشگاه به میزان ۲۴۰۰ لوکس نور، و زمین‌های تمرین به میزان ۶۰۰ لوکس نور، تعبیه شده است.
نصب ۲۴۰ شیر آبخوری جهت تامین آب آشامیدنی در طبقه اول، در دسترس تماشاچیان است و برای تیم‌های میهمان و میزبان، دوش، رختکن، جکوزی و سونا پیش‌بینی شده است.
دریاچه مصنوعی به مساحت ۲۲۰۰ متر مربع، جایگاه‌های ویژه جهت مقامات عالی رتبه و خبرنگاران ورزشی بطور مجزا به مساحت کل ۴۵۰ مترمربع از دیگر امکانات این ورزشگاه می‌باشد.
روابط عمومی فولاد خوزستان با تاکید بر رسمیت نام ورزشگاه، از اصحاب رسانه‌ خواست ترتیبی دهند تا از این پس در خبرها و گزارشات منحصرا از نام «ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان» برای اشاره به این مجموعه عظیم فرهنگی ورزشی استفاده شود.
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۰۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۵۱۶
کد خبر : ۳۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید