اخبار

با حضور جمعی از سهامداران برگزار شد؛مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان

با حضور جمعی از سهامداران برگزار شد؛مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان
مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان مطابق آگهی منتشر شده در تاریخ هشتم اسفندماه ۹۷ در روزنامه های اطلاعات شماره ۲۷۲۳۲، صنعت، معدن و تجارت شماره ۱۲۴۹ و دنیای اقتصاد شماره ۴۵۵۷ راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه نوزدهم اسفندماه ۹۷ با حضور ۷۲/۰۸ درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنان و همچنین اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان خصوصی سازی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارکنان و مسئولان فولاد خوزستان برگزار گردید.
با عنایت به احراز حدنصاب، جلسه با انتخاب سید مجید موسویان احمد آبادی به عنوان رییس جلسه و دعوت وی از محمدعلی عزت الهی و آرش ابجدپور ناظران جلسه، بازرس مستقل و نمایندگان سازمان خصوصی سازی، بورس اوراق بهادار، محمد کشانی مدیرعامل و علی اصغر مشهدی زاده بعنوان منشی، رسمیت یافت.
در این مراسم مهران عباس زاده مدیر استراتژی و تعالی سازمانی به بیان مختصری از عملکرد فولاد خوزستان و کسب دستاوردهای حاصل توسط این مجموعه بزرگ صنعتی اشاره نمود.
در ادامه سید مجید موسویان احمد آبادی رئیس جلسه، پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، در خصوص لزوم افزایش سرمایه نکاتی را بیان نمود.
وی اظهار داشت: یکی از اقدامات فولاد خوزستان در سال گذشته، خرید معدن و تامین کنسانتره بود و چرخه‌ی معدن تا محصول نهایی با وجود کارخانجات مجاور فولاد خوزستان که بعنوان قطب دوم تولید فولاد کشور محسوب می شود، تکمیل خواهد شد.
گفتنی است مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آراء افزایش سرمایه شرکت را به شرح زیر تصویب نمود:
۱) سرمایه شرکت از مبلغ ۱۴/۴۷۲/۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۱۹/۰۴۸/۶۹۷ میلیون ریال از محل سود انباشته    افزایش یافته و ماده ۵ اساسنامه اصلاح گردید.
ماده ۵ : میزان سرمایه و تعداد سهام
سرمایه شرکت مبلغ ۱۹/۰۴۸/۶۹۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال بوده که به ۱۹/۰۴۸/۶۹۷/۰۰۰ سهم عادی هزار ریالی با نام تقسیم شده و تماماً پرداخت گردیده است.
۲) مجمع به هیات مدیره اختیار داد تا در خصوص افزایش سرمایه بر اساس مقررات قانونی اقدام نماید.
۳) مجمع به اتفاق آراء به آقای نادر چهارلنگی نژاد با حق توکیل به غیر وکالت داد تا با مراجعه به اداره ثبت شرکتها،نسبت به ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه اقدام و ذیل دفاتر و اوراق مربوطه را امضاء نماید.
جلسه مجمع عمومی فوق العاده فولاد خوزستان در ساعت ۱۱:۰۰ به پایان رسید.

 

dhdt  مجمع

۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۸۱۰
کد خبر : ۳۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید