اخبار

مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم، مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی است

مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم، مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی  است
محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پیامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی را خدمت رسانی به مردم دانست.
کشانی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با رهبری مدبرانه ی حضرت امام خمینی (ره) بذر امید را در دل تمامی مسلمانان و آزادگان جهان کاشت و آغاز حرکتی شد تا با تکیه بر توانمندی های خود و مستقل از ابرقدرت ها و زورگویان جهان، راهی نو در تفسیر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بر نقشه جهان نقش ببندد و امروز مدیریت جهادی در خدمت رسانی به مردم، مهمترین آرمان انقلاب اسلامی به شمار می رود.
🔸مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وقتی به این راه چهل ساله نگاهی می اندازیم چیزی جز اراده، ایمان، ایثار، شهادت، تلاش، سازندگی، پیشرفت، امید و وحدت در کارنامه ملت شریف ایران نمی بینیم.
🔸وی گفت: امروز ملت بزرگ ایران با وحدت و همدلی و با درایت و راهنمایی های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر این مسیر و راه نورانی با اعتقاد، اراده و عزم کامل پای می فشارند و هرگز از موانع، سختی ها و تحریم های ظالمانه نهراسیده و تا رسیدن به آرمان ها و اهداف بزرگ انقلاب اسلامی از پای نخواهند نشست .
🔸وی تاکید کرد: مجموعه شرکت فولاد خوزستان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با رویکرد انقلابی و جهادی خود و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام های بلندی در راستای خدمت رسانی به مردم برداشته است و نمونه بازر آن، بسیج کلیه نیروها و امکانات و تجهیزات جهت کمک رسانی به شهروندان مناطق سیل زده استان خوزستان، مقاوم سازی و ترمیم منازل مسکونی مناطق محروم، ویزیت رایگان و تامین دارو، افتتاح ورزشگاه فولاد خوزستان جهت رفاه شهروندان و علاقمندان به ورزش، کمک به مدارس مناطق محروم، راهسازی و ترمیم جاده های ارتباطی روستاها و مناطق اطراف شرکت، توسعه فضای سبز و توجه ویژه به محیط زیست و ... می باشد.
🔸کشانی در ادامه اظهار داشت: چشم انداز فولاد خوزستان تولید پایدار، فروش و صادرات محصول با کیفیت و دستیابی و توسعه ی صنایع بالادستی و پایین دستی است و با این رویکرد گام های موثری در اشتغال زایی جوانان برداشته خواهد شد.

🔸کشانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و همت کارکنان گروه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد با دیدگاه جهادی و انقلابی کارکنان، روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی این مجموعه بزرگ صنعتی خواهیم بود.

۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۳۵
کد خبر : ۳۴۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید