اخبار

رشد 9 درصدی فروش داخلی محصولات فولاد خوزستان

رشد 9 درصدی فروش داخلی  محصولات  فولاد خوزستان
با تلاش شش ماهه‌ی فولادمردان، رشد 9 درصدی فروش داخلی شمش و افزایش تولید محصول برای اولین بار رقم خورد.

مدیر تحقیقات فروش و بازاریابی شرکت فولاد خوزستان با اعلام خبر روند افزایشی در فروش داخلی، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون بطور همزمان فروش داخلی شرکت از رقم 683 هزار و244 تن عبور کرده و شاهد رشد 9 درصدی در این زمینه بوده‌ایم.

مجید عبیات افزود: طی شش ماه اول امسال میزان صادرات محصولات فولادی یک میلیون و 197 هزارتن ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل، 7 درصد رشد منفی داشته که این کاهش صادرات در جهت تامین هرچه بیشتر نیاز داخل و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

وی درباره روند رشد فروش داخلی گفت: همکاران سخت‌کوش ما در بخش فروش و بازایابی علاوه بر دستیابی به اهداف برنامه‌ریزی شده، موفق شدند نسبت به مدت مشابه عملکرد رو به رشدی داشته باشند که با توجه به تحریم‌های اخیر اقتصادی، پیشی گرفتن از ارقام برنامه سال در این مدت تجربه ارزشمندی بود که به تنهایی موفقیتی چشمگیر در حوزه‌های بهره‌برداری و فروش شرکت محسوب می‌شود.

مدیر تحقیقات فروش و بازاریابی افزود: اهمیت دستاوردهای اعلام شده علاوه بر تلاش منسجم و برنامه‌ریزی شده کارکنان، نباید از این نکته غافل شد که در مدت زمان 6 ماهه اول سال، بعلت اوج گرمای بهار و تابستان و لزوم رعایت الگوی مصرف انرژی در استان خوزستان حصول این نتیجه، دستاورد بزرگ در شرایط یاد شده می‌باشد.

عبیات از تلاش و همدلی کارکنان در تمامی حوزه‌های شرکت بیان داشت که با عزم یکپارچه فولادمردان، روند افزایشی تولید و صادرات در بخش‌های بهره‌برداری و فروش تا تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده سال 97 حفظ شود.

۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۶۷
کد خبر : ۲۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید