اخبار

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر کشور برگزیده شد.

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به عنوان روابط عمومی برتر کشور برگزیده شد.
روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان در رشته مدیریت راهبردی روابط عمومی، به دلیل دارا بودن و رعایت استاندارد های علمی و صنفی ، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها به عنوان روابط عمومی برتر کشور انتخاب شد.

شایان ذکر است غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ضمن شرکت در همایش چهاردهمین سمپوزیوم روابط عمومی های ایران، لوح برترین روابط عمومی را در محل همایش های کتابخانه ملی ایران دریافت نمود .

 

به گزارش روابط‌عمومی، این سمپوزیوم با حضور دکتر مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 30مهرماه با حضور 400 نفر از مدیران و مسئولین روابط عمومی در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد.
این گزارش حاکیست غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی شرکت فولاد خوزستان با حضور در این مراسم تندیس برتری را از دست مسعود پزشکیان دریافت کرد.
روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با شرکت در مسابقه و همایش برترین‌ها با ارایه مستندات مکفی و عملیاتی در زمینه روابط‌عمومی و مدیریت راهبردی توسط داوران بین‌المللی برتر شناخته شد.
فروغی‌نیا با اشاره به اهمیت نقش روابط عمومی‌ها در آینده سازمان بیان کرد: روابط عمومی در آینده این مفهوم در دنیایی به سرعت در حال جهانی شدن است و در مقطعی که روابط عمومی‌ها با تفکر محلی به جایی نمی‌رسند، نیازمند تبیین کامل است. روابط عمومی در آینده به سمت پیچیدگی و تقویت پیش می‌رود و باید بتوانیم با پیش‌بینی آن‌ها، آماده این وضعیت باشیم.
وی در ادامه افزود: رشد فناوری‌های ارتباطی بیش از پیش ما را وا می‌دارد تا با تحولات آتی فناوری‌های ارتباطی و لزوم تحول در روابط عمومی آشنا شده تا بتوانیم در دنیای مجازی نقش‌آفرینی کنیم.
به گزارش ستاد خبری سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی، در این دوره سمپوزیوم که با محوریت روابط عمومی آینده است 10 مقاله توسط سخنرانان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و انگلیس ارائه شد. 
در نشست اول چهار مقاله توسط دکتر جنیفر هاردی از انگلیس با عنوان «روابط عمومی آینده در مقیاس جهانی»، دکتر سیدمحمد موسوی و دکتر هوشمند سفیدی با عنوان «روابط عمومی آینده، ویژگی‌ها و کاربردها»، دکتر احمد مهدیان با عنوان «جایگاه آینده‌پژوهی در توسعه روابط‌عمومی» و دکتر هادی خانیکی با عنوان «الزامات روابط عمومی آینده در ایران» و در نشست دوم نیز چهار مقاله توسط دکتر سیدرضا عاملی با عنوان «نقش و کاربرد وب3 در روابط عمومی آینده»، دکتر مهدی نادری‌منش با عنوان «روابط عمومی آینده و فناوری BCI در تعاملات انسانی»، دکتر محمدمهدی فتوره‌چی با عنوان «کارآمدی روابط عمومی در جامعه شبکه‌ای» و دکتر جک لین پورسل با عنوان «سواد فضای مجازی در روابط عمومی آینده» ارائه شد.
همچنین جمع‌بندی مباحث این همایش علمی که با حضور عضو هیئت مدیره انجمن بین‌المللی روابط عمومی صورت گرفت، محورهای عمده تغییرات و آینده مطلوب روابط‌عمومی را تعیین کرد و خطوط کلی آن به عنوان «بیانیه تهران» در اختیار جامعه جهانی روابط عمومی قرار داد. همزمان با این دوره سمپوزیوم نیز در قالب «جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران»، از برگزیده‌گان روابط عمومی کشور تقدیر شد.

v,hfx ul,ld

۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۸۴
کد خبر : ۲۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید