اخبار

شایسته سالاری در ارتقا و تعمیم تسهیلات رفاهی خانواده بزرگ فولاد خوزستان

شایسته سالاری در ارتقا و تعمیم تسهیلات رفاهی خانواده بزرگ فولاد خوزستان
راه‌های کاهش دغدغه‌های کاری و رفاهی کارکنان در نشست ارتباط با کارکنان واحد فولادسازی با حضور معاونین منابع انسانی و بهره‌برداری بررسی شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این نشست که عصر روز یکشنبه 27 مردادماه در محل سالن کنفرانس فولادسازی برگزار شد، علی محمدی معاون منابع انسانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مطالبات کارکنان، ابراز امیدواری نمود با تشکیل جلسات منظم در حوزه منابع انسانی و امور اجتماعی جهت رفع مشکلات احتمالی، اقدامات موثرتری نیز صورت گرفته و همکاران تلاشگر بخش‌های مختلف بیش از پیش در جریان تحولات سازمان در بخش منابع انسانی قرار گیرند.
محمدی گفت این حوزه در خصوص کمبود نیروی انسانی متخصص و لزوم جانشین پروری با همکاری واحد آموزش نیاز سنجی‌هایی صورت داده و راهکارهای مناسبی نیز اتخاذ گردیده که همکاران ارجمند در آینده نزدیک خروجی آن را شاهد خواهند بود.
معاون منابع انسانی در ادامه اظهار داشت: دغدغه کارکنان در خصوص افزایش سختی کار و همچنین ضرایب پاداش مورد توجه منابع انسانی بوده و این نیازها طی جلسات مربوطه جمع‌بندی‌ نیز شده و نتایج این مورد مهم نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
علی محمدی در پاسخ به سوال یکی از روسا در خصوص ارتقای مدرک و جایگاه سازمانی کارکنان خصوصاً در بخش فولادسازی اظهارداشت: برنامه داریم در آینده نزدیک براساس برنامه‌ریزی های تشکیلات و روشها و سایر واحدهای ذیربط، کارکنان متعهد، متخصص و واجد شرایط را شناسایی نموده و آنان را مطابق مدارک تحصیلی، توانایی و تعهد کاری ارتقا دهیم. با چنین روالی مطمئناً انگیزه همکاران تلاشگر برای خدمت در مجموعه شرکت فولاد خوزستان بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
معاون منابع انسانی همچنین در خصوص مواردی از قبیل مسافرت‌های زیارتی، برنامه‌های رفاهی کارکنان و خانواده‌های معزز فولاد خوزستان، همچنین اعطای تسهیلات بانکی، واحدهای خدمات، امور اجتماعی، حقوق و دستمزد را مکلف نمود تا با بررسی و کارشناسی دقیق، مشکلات این حوزه را شناسایی و جهت رفع آنها اقدامات لازم را صورت دهند.
محمدی تاکید نمود: هدف از این اقدام این است که تسهیلات یاد شده بطور نظام مند تعمیم یابد تا با این رویکرد دغدغه‌های کارکنان زحمتکش کاهش یافته و تمامی همکاران با انگیزه بالاتری مشغول خدمت در عرصه تولید و پشتیبانی باشند.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، در ادامه این نشست، محمد نیکوکار معاون بهره‌برداری، طی سخنانی ضمن تشکر از مساعدت مستمر معاون منابع انسانی نسبت به رفع مشکلات کارکنان گفت: با چنین دیدگاه مثبت و رویکرد جهادی که یقیناً در بین کارکنان ایجاد انگیزه می‌کند، قطعاً در آینده به موفقیت‌های بزرگتری در شرکت فولاد خوزستان دست خواهیم یافت و با همت کارکنان توانمند، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فولاد خوزستان در عرصه‌های مختلف و در راس آن تولید خواهیم بود.
برپایه این گزارش، دبیر کمیته ارتباط با کارکنان نیز هدف تشکیل چنین جلساتی را شناسایی مشکلات احتمالی کارکنان و برنامه‌ریزی هماهنگ و یکپارچه برای رفع آنها در تمامی بخش‌های شرکت اعلام نمود .
وی اظهار داشت: این کمیته تلاش خواهد کرد ضمن برگزاری پیوسته چنین جلساتی، اطلاع‌رسانی کافی نیز در خصوص دستورالعمل‌ها و نتایج این نشست‌ها صورت گیرد تا همکاران تولید و پشتیبانی دقیقاً در جریان قرار گرفته و از مصوبات و دستورات عام المنفعه آن بهره‌مند شوند.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، جلسه یاد شده کمیته ارتباط با کارکنان با حضور مهندس محمد نیکوکار، معاون بهره‌برداری، علی‌محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و همچنین مدیران و روسای ستادی و بخش فولادسازی در سالن کنفرانس فولاد سازی آغاز گردید و پس از معرفی اعضای جلسه، کارکنان  بخش فولادسازی حاضر در نشست، بطور جداگانه به بیان مشکلات و انتظارات خود از حوزه منابع انسانی پرداختند.
در این نشست که بیش از سه ساعت بطول انجامید، مواردی نظیر کمبود نیروی انسانی، بحث جانشین‌پروری، افزایش سختی کار و ضریب پاداش کارکنان، لزوم ارتقا مدرک و جایگاه سازمانی کارکنان متعهد و متخصص بخش فولاد سازی، ارائه خدمات رفاهی از قبیل مسافرت‌های زیارتی و اعطای تسهیلات بانکی و همچنین اجرای  برنامه‌های مدون برای اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌های آنان مطرح گردید و مدیران و روسای تابعه منابع انسانی و امور اجتماعی پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی کارکنان بودند.
۲۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۴۵
کد خبر : ۲۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید