اخبار

رشد 3 درصدی تولید شمش فولاد خوزستان تا پایان بهار 97

رشد 3 درصدی تولید شمش فولاد خوزستان تا پایان بهار 97
فولاد خوزستان طی سه ماه نخست سال 97 با سه درصد رشد، تولید خود را در فصل بهار به یک میلیون تن نزدیکتر کرد.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما تصریح کرد: بیشترین رشد تولید در این مدت مربوط به گندله سنگ آهن در کارخانه شماره یک و بریکت‌سازی با 15 درصد و ماشین ریخته گری شمش اسلب با 14 درصد رشد بوده است.

غلامرضا طالبی افزود: فولادگران پرتلاش شرکت فولاد خوزستان در ادامه کارنامه درخشان تولید و عرضه شمش فولاد در سال گذشته، طی سه ماه بهار امسال توانستند به تولید 976هزار و 434 تن شمش فولاد دست یابند که نسبت به مدت مشابه سال پیش رشدی معادل 3 درصد را نشان می دهد و آغازی شایسته برای این فولادساز بزرگ کشور در سال جدید محسوب می‌شود.

طالبی یادآور شد این رشد تولید در شرایط دشوار آب و هوایی و با رعایت الگوی مصرف استاندارد و محدودیت‌های مورد انتظار توزیع برق خوزستان و اهواز در ماه‌های اخیر استان حاصل شده است.

وی افزود: در همین مدت 6 درصد رشد تولید گندله سنگ آهن و 5 درصد رشد تولید شمش بیلت نیز حاصل تلاش فولادگران خوزستان در بخش‌های مواد اولیه و فولادسازی بوده است.

به نقل از  مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید همزمان با این رشد تولید، رشد 43 درصدی در سیستم جمع آوری دود فولادسازی آسمانی پاک و آبی در این منطقه به شهروندان هدیه کرده و گزارشات زیست محیطی و ایمنی در مدت یاد شده نیز بیانگر موفقیت شرکت فولاد خوزستان در کاهش آلاینده‌ها و سپری نمودن ماه‌های بدون حادثه شدید در تمامی بخش‌های این صنعت بوده است.غلامرضا طالبی در پایان ابراز امیدواری نمود با همین روند مطلوب، تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده فولاد خوزستان تا پایان فصل تابستان با تلاش و همدلی مثال‌زدنی کارکنان شرکت ادامه یابد.

 
۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۹
کد خبر : ۲۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید