اخبار

کارکنان فولاد خوزستان باتدارک ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان

کارکنان فولاد خوزستان باتدارک ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان
، آماده استقبال از ایام پر برکت این ماه قرآنی و خودسازی توأم با کار و تلاش شدند.
برنامه های شورای فرهنگی شرکت فولاد خوزستان در ماه مبارک رمضان تبیین شد.

دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت فولاد خوزستان درگفتگو با خبرنگار روابط عمومی به تشریح برنامه های شورای عالی فرهنگی فولاد خوزستان پرداخت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، قاسم ناصری دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت با تبریک بمناسبت فرا رسیدن ماه نزول قرآن و ضیافت الهی گفت: شورای عالی فرهنگی شرکت بمنظور اجرای مطلوب ویژه برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و معنوی در ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای را در این شرکت اجرا می کند.
وی در خصوص اهم برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت:
برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به امامت امامان جماعت، تلاوت روزانه قرآن کریم و دعاهای وارد شده ویژه ماه رمضان، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و بیان احکام و مسائل شرعی از جمله برنامه های اعتقادی در این ماه می باشد.
ناصری همچنین درباره برنامه های دیگر شرکت در این ایام اظهار داشت: ارسال پیام های قرآنی از طریق سیستم رایانه، غبارروبی و تبلیغات مناسبتی، فضاسازی محیطی و فضاسازی در نمازخانه های شرکت نیز از دیگر برنامه های ماه مبارک است.
دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت افزود:  از جمله برنامه های ویژه ی دیگر این ماه نیز می توان به برگزاری مراسم ختم و تفسیرقرآن کریم بصورت روزانه و اهدای هدایا به قید قرعه به همکارانی که حضور فعال در این مراسم دارند، برگزاری محفل انس با قرآن ( خانوادگی) در منطقه دویست دستگاه به همراه برپایی ضیافت افطار و دعوت از قاریان بین المللی و گروه تواشیح و ابتهال خوانی، برگزاری محفل انس با قرآن در مسجد مرکزی شرکت و دعوت از قاریان بین المللی قرآن و اجرای تواشیح به همراه برپایی مراسم قرعه کشی هدیه سفر مشهد مقدس اشاره نمود.
این گزارش حاکی است ناصری به شرح برنامه های فرهنگی روز سوم خرداد ( سالروز پیروزی و فتح خرمشهر درعملیات بیت المقدس و روزمقاومت و ایثار) پرداخت. وی در این خصوص عنوان نمود: برپایی مراسم سخنرانی و خاطره گویی ویژه دوران دفاع مقدس، اجرای مسابقه کتابخوانی ویژه این ایام و همچنین پخش موسیقی های محلی و انقلابی در محل درب های یک و سه از جمله برنامه های مربوط به "روز مقاومت"  در شرکت می باشد.


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۹:۳۴
تعداد بازدید : ۹۵۶
کد خبر : ۲۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید