اخبار

همه تلاشگران خط تولید در فولاد خوزستان بسیجی هستند

همه تلاشگران خط تولید در فولاد خوزستان بسیجی هستند
طی مراسمی در شرکت فولاد خوزستان که با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، فرمانده جدید حوزه مقاومت شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان معرفی و از خدمات فرمانده سابق این حوزه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ما، در آیین ویژه‌ای که صبح، سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه بدین مناسبت در سالن جلسات مدیریت شرکت فولاد خوزستان برگزار گردید، حسن مقدمی بجای امین جوبند در سمت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی معرفی گردید.

این گزارش حاکیست، در این مراسم سرهنگ پاسدار عادل ساری از زحمات جوبند طی بیش ازسه سال خدمت در حوزه یاد شده تقدیر کرد و حکم آقای مقدمی را به  عنوان فرمانده جدید تنفیذ نمود.

در آیین یاد شده، همچنین علی محمدی معاون منابع انسانی نیز ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج حوزه شهید بقایی، درباره اهمیت و نقش بسیج در تحقق منویات مقام معظم رهبری مطالبی بیان داشت.

محمدی با اشاره به عمومیت مفهوم و روحیه بسیجی در بین کارکنان انقلابی شرکت تصریح نمود: بسیجی بودن تنها به ثبت نام رسمی در این نهاد مقدس و بالنده نیست، بلکه همه کارکنانی که در خط تولید فولاد خوزستان تلاش می‌کنند بسیجی هستند.(سوتیتر)

معاون منابع انسانی افزود: امروز کمک به تولید و حمایت از کالای ایرانی بر طبق منویات مقام معظم رهبری وظیفه هر ایرانی است و در شرایطی که دشمنان توطئه‌های همیشگی خود را بر علیه مراکز و مواضع اقتصادی کشور متمرکز ساخته اند، وظیفه‌ای مهمتر از آن وجود ندارد.

محمدی با یادآوری رتبه مهم فولاد پس از صنایع هسته‌ای و نفت کشور تصریح نمود: امروز خدمت در عرصه فولاد که سومین صنعت مهم ایران اسلامی است، افتخار بزرگی برای همه ماست و به لطف خداوند همگی شاهدیم که کارکنان شرکت در تمامی سطوح با همتی یکپارچه و روحیه‌ای بسیجی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش شبانه روزی دارند.

معاون منابع انسانی در ادامه سخنان خود آشنایی به وظایف و عمل به آن را دو راهکار مهم تلاشگران و مدافعین انقلاب عنوان کرد و افزود: در همین ایام که در آستانه هفته بسیج کارگری و روز کارگر هستیم، باید به شهدایی مانند شهید برونسی تاسی نماییم. آن شهید بزرگوار زمانی که برحسب احساس وظیفه وارد جنگ شد، نه معلومات دانشگاهی داشت و نه عنوان رسمی، اما آنچنان در کار مدیریت جنگ پیشرفت کرد که به مقامات عالی ‌رسید و شخصیت برجسته‌ای ‌شد. بخاطر تعهد و اخلاص در انجام وظیفه ایمانی و امر ولایت، شهید عبدالحسین برونسی زمانی که در جبهه‌ها به شهادت ‌رسید، فرمانده تیپ هجدهم جوادالائمه و یکی از فرماندهان جنگ بود که از شهر مقدس مشهد به جنوب آمده بود. ان شاءالله ما هم بتوانیم به چنین سطحی از شناخت و عمل به وظیفه برسیم.

معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان خطاب به حاضرین در جلسه و مسئولین اظهار داشت: بسیج کارگری که در حال حاضر بخشی از حوزه شهید بقایی شرکت می‌باشد، مشاور و حامی بسیار خوبی برای مدیریت و الگوی شایسته‌ای از خدمت خالصانه برای تمامی کارکنان فولاد خوزستان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار چند سال گذشته فرماندهان بسیج با ایشان گفت: آن زمان در گزارشی که به حضور رهبری داده بودند آمده بود که بسیج ده میلیون عضو رسمی در سطح کشور دارد اما معظم له بیان فرمودند که بسیجی به ثبت نام و پر کردن فرم نیست، هر کس که در دلش دغدغه انقلاب اسلامی را دارد بسیجی است. لذا در این شرکت بزرگ نیز هرکس در هر کجای خط تولید که تلاش می‌کند و برای پیشبرد امر تولید زحمت می‌کشد، بسیجی است.

محمدی در پایان با تقدی از زحمات جوبند، برای مقدمی آرزوی توفیق نمود و گفت: حوزه مقاومت شهید بقایی فولاد خوزستان در سالیان اخیر کارنامه درخشانی داشته و خصوصاً در بخش فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت‌های اجتماعی و بسیج مهندسین به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است.

این گزارش حاکیست، سرهنگ پاسدار عادل ساری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز نیز در این مراسم سخنانی ایراد نمود.

سرهنگ ساری با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه اسلام و کشورهای اسلامی با طراحی مکتب‌های ساختگی و تقلبی به نام اسلام تکفیری و لیبرال گفت: با نگاهی به پرونده رخدادهای هشت سال گذشته در کشورهای اسلامی افغانستان، عراق و سوریه در می‌یابیم در برابر تمامی توطئه‌های دشمن در مناطق یاد شده، این سربازان امام راحل(ره) و رهبری انقلاب اسلامی بوده‌اند که ایستادگی و مقاومت نموده و در مقابل پیشروی ابرقدرتها در سرزمین‌های اسلامی سدی محکم و استوار از آگاهی و قدرت نظامی مردمی بنا کردند که تاکنون توانسته است مانع غارت منافع ملت‌های مسلمان بشود و از نابودی سرزمین‌های اسلامی پیشگیری نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان خواند و افزود: تلاش بسیجیان در خنثی نمودن توطئه‌های قومیتی دشمن و افزایش آگاهی‌های عمومی در بین اقشار ملت باعث شد که امید استکبار در سوء استفاده از مسئله قومیت عرب زبان خوزستان تبدیل به یاس شود.

ساری افزود: در قضیه اخیر که خواستند با تحریک شهروندان خوزستانی غائله‌ای جدید برپا کنند، باز هم کار به دولت نرسید و توطئه‌گران از خود ملت شکست خوردند. یک بار دیگر مردم قهرمان ایران و شهروندان شریف و ولایتمدار اهوازی با یکپارچگی و همبستگی همیشگی خود، از عرب و لر، بهبهانی و دزفولی و سوسنگردی و همه شهرها، تمام اقوام، در کنار یکدیگر قرار گرفتند، با هشیاری و همکاری مردم و نیروی انتظامی، توطئه در نطفه خفه و کار به دخالت نظامی نکشید و پوزه‌ی ایادی استکبار مفتضحانه بر خاک مالیده شد. ما این اتفاقات را نه یک عملیات، که یک تمرین خوب و مفید برای نیروها و مردم شهرمان می‌دانیم که نتایجی درخور توجه برای منطقه خوزستان داشت.

سرهنگ ساری سپس اهمیت و نقش فولاد خوزستان در تقویت تولید ملی را برشمرد و خطاب به مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه اظهارداشت: در شرایطی که اقتصاد کشور هدف نهایی دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است، صنعت فولاد می‌تواند نقطه قوت بسیار خوبی برای تحکیم شرایط اجتماعی در این منطقه حساس باشد.

مدیریت هوشمندانه و تلاش کارکنان فولاد خوزستان باعث شده تا در این چند سال چهره شایسته و امیدبخشی از شرکت شاهد باشیم و این مجموعه پر رونق و بدون مساله را به عنوان پشتوانه ای قدرتمند از اقتصاد منطقه می‌دانیم. پس قدر خدمت خود را در این شرکت بدانید چرا که کار بسیار بزرگی انجام می دهید و همه دستاوردها و برکات آن در راستای منویات رهبری و حمایت از تولید داخلی حاصل می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ما، در ادامه جلسه امین جوبند گزارشی از کارنامه بسیج شرکت ارائه کرد و ضمن تقدیر از همکاری‌های بی‌دریغ مدیریت در این مدت، آمادگی و تلاش‌های مثمر ثمر کارکنان در حوزه‌های مختلف بسیج را ماندگار و عالی توصیف نمود.

جوبند گزارش خود را از ابتدای مسئولیتش در فولاد خوزستان آغاز نمود و گفت: در سال 1393 حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در بین حوزه‌های کارگری و کارمندی استان خوزستان به عنوان حوزه نمونه معرفی شد. در سال‌های 94 و 95 نیز با کسب رتبه نمونه در سطح کشور، از شرکت‌های فولاد خوزستان، اکسین و شهرک‌های صنعتی خوزستان لوح تقدیر ویژه‌ای از سردار سرتیپ محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ریاست پیشین سازمان بسیج مستضعفین دریافت کردیم. همچنین بخاطر فعالیت‌ها و دستاوردهایی که حاصل کار تمام معاونتهای بیست و سه گانه بود، سال گذشته در جشنواره کشوری مالک اشتر حائز رتبه حوزه برتر شدیم که مایه افتخار و سربلندی تمامی برادران و خواهران حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی است.

امین جوبند با اشاره به محوریت رسیدگی به مناطق روستایی حومه شرکت در فعالیت‌های بسیج اظهارداشت: این موضوع بنابر سیاست‌های مدیریت محترم شرکت فولاد خوزستان با دیدگاه منطقه‌ای و باز، مبنی بر توجه به نیازهای اقتصادی فرهنگی ساکنین مناطق محروم و همجوار، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، در دستور کار بسیج حوزه شهید بقایی قرار داشته است.

بگفته جوبند، برجسته‌ترین کارهای بسیج در این مدت، آغاز پروژه درمانگاه روستای قلعه چنعان در مسیر شهرستان کارون با بودجه مصوب شرکت بوده و تمامی فعالیت‌های موضوع این گزارش عملکرد، با همراهی و مساعدت‌های دو نفر از چهره‌های شناخته شده و فرهنگی منطقه یعنی آقایان علی محمدی معاونت محترم منابع انسانی و دکتر محمدرضا شریف رئیس محترم هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان به انجام رسیده است.       

امین جوبند که در حال حاضر به یکی از معاونت‌های بسیج ناحیه امام علی (ع) منتقل شده، طی حکم دیگری که در جلسه قرائت شد، از سوی سرهنگ ساری به عنوان جانشین‌ حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی معرفی گردید.

همچنین حسن مقدمی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه یاد شده، برنامه‌های خود را برای آینده این حوزه تشریح نمود.


۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۶۹
کد خبر : ۲۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید