اخبار

بازدید مشتریان کشور"پرو" از سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان

بازدید مشتریان کشور"پرو" از سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان
هیئت فنی-بازرگانی پرویی به منظور انعقاد قراردادهای بلندمدت، سه شنبه چهارم اردیبهشت۹۷، وارد شرکت فولاد خوزستان شدند و از فرایندهای این شرکت بازدید کردند.
در این بازدید ضمن برگزاری جلسات فنی و بازرگانی با بخش های فولادسازی، کنترل کیفی، فروش و همچنین بازدید از فرآیند تولید فولاد ،  پروتکل فنی بمنظور همکاریهای فی مابین امضاء گردید.
🔹از نکات قابل توجه بهنگام مذاکره با این تیم در خصوص علت انتخاب بازار ایران، خریدار پرویی به نکات کلیدی از جمله عدم ایفای تعهدات بعضی از فروشندگان سایر کشور برای تحویل بموقع، کیفیت و عدم اعتماد به آنان اشاره نمود.
🔹این هیئت تصریح کرد: محصولات فولاد خوزستان در بازارهای بین المللی به یک برند قابل اطمینان تبدیل شده و از آنجایی که هیچ شناختی از توانمندی های ایران نداشته اند، تصمیم به بازدید از کارخانجات فولادی ایران از جمله فولاد خوزستان کرده اند.
هیئت یادشده ضمن بازدید از فرآیند تولید فولاد و مشاهده مواد مصرفی بکار گرفته شده در محصولات، سیستم های کنترل پروسس، کیفیت ظاهری شمش ها ، مارکینگ محصولات با ابراز خرسندی، اظهار امیدواری کردند تا با امضای توافقنامه فنی با فولاد خوزستان بتوانند در ردیف یکی از مصرف کنندگان محصولات فولاد خوزستان قرار گیرند.
🔹گفتنی است حوزه معاونت فروش و بازاریابی امیدوار است در سال ۹۷ با مذاکرات صورت گرفته با طرف پرویی بتواند حضور خود را در بازارکشورهای امریکای لاتین گسترش دهد و کشور پرو را به عنوان دومین کشور این منطقه بعد از کشور برزیل به لیست کشور های وارد کننده فولاد از شرکت فولاد خوزستان اضافه نماید.

پرو

۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۱۰
کد خبر : ۲۳۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید