اخبار

فولاد خوزستان 1397 را با رکوردهای تولید در نخستین ماه آغاز کرد

فولاد خوزستان 1397 را با رکوردهای تولید در نخستین ماه آغاز کرد
شرکت فولاد خوزستان 1397 را با رکوردهای تولید در نخستین ماه سال آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از برنامه‌ریزی و کنترل تولید، طی فروردین ماه با تلاش یکپارچه کارکنان پشتیبانی و بهره‌برداری، رکوردهای جدید ماهانه بدست آمد. این رکوردهای تازه در آمار تولید کوره‌ها و ریخته‌گری از بخش فولادسازی، آهن اسفنجی از بخش احیا مستقیم و گندله سنگ آهن از بخش مواد اولیه به ثبت رسیده است.

غلامرضا طالبی مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان میزان تولید شمش در فروردین ۳۴۲ هزار و ۸۶۲ تن بوده که نسبت به تولید این محصول در دی ماه سال قبل به میزان ۳۲۹ هزار و ۲۱۸ تن رکورد بالاتری است.

بخش فولاد‌سازی در تولید مذاب کوره‌ها در فروردین نیز به رقم ۳۵۲ هزار و ۳۵۸ تن رسیده که در مقایسه با رکورد پیشین در شهریور ماه سال گذشته به میزان ۳۳۷ هزار و ۸۳۷ تن رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود.

بنابر اعلام برنامه‌ریزی و کنترل تولید، در واحد ریخته‌گری بیلت یک نیز طی فروردین ماه رکوردی معادل  ۸۵ هزار و ۷۴۴ تن تولید شمش بیلت ثبت شد که رکورد پیش از آن به میزان ۸۳ هزار و ۳۴۹ تن در شهریور سال ۹۲ بوده است.

برپایه این گزارش، همچنین در قسمت ریخته‌گری اسلب ۲، رکورد تولید فروردین ماه به میزان ۸۲ هزار و ۶۰۹ تن اعلام شد. در حالی که رکورد پیشین این قسمت ۷۶ هزار و ۴۳۲ تن مربوط به ماه مشابه سال قبل می باشد.

بگفته مهندس طالبی، مجموع تولید ریخته‌گری‌های اسلب در فولادسازی به  ۱۶۸ هزار و۳۵۵ تن طی فروردین ماه رسید که رکورد پیش از آن در ماه مشابه پارسال  ۱۶۳ هزار و ۹۳ تن اعلام شده بود.

این گزارش حاکیست، رکورد بدست آمده در بخش احیا مستقیم در فروردین ماه مربوط به مدول شماره سه واحد احیا شماره ۲ می‌باشد که به میزان ۶۵ هزار و 102 تن آهن اسفنجی تولید شده و رکورد پیشین این واحد ۶۳ هزار و ۳۹۴ تن در ماه مشابه سال 1393 بوده است.

مدیر برنامه‌ریزی و کنترل تولید درخصوص رکورد بخش مواد اولیه گفت: طی فروردین ماه، تولید گندله سازی یک به رقم ۳۲۴ هزار و ۳۹ تن گندله سنگ آهن بالغ گشت که نشان می‌دهد نسبت به رکورد قبلی در اردیبهشت ماه سال 1394 به میزان ۳۱۹ هزار و ۳۸۶ تن، یک رکورد تازه از تولید این واحد به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در مجموع تولید گندله سنگ آهن نیز به حد نصاب جدیدی معادل  ۶۱۱ هزار و ۵۳۴ تن رسیده‌ایم. رکورد قبلی در این زمینه ۶۰۷ هزار و ۸۸۲ تن و مربوط به خرداد ماه سال گذشته بود.

غلامرضا طالبی در پایان اظهاراتش، تحقق رکوردهای جدید در نخستین ماه سال را بیانگر کوشش و همدلی کارکنان متخصص و کارآزموده شرکت فولاد خوزستان دانست که عزم جدی مدیریت و کارکنان را در تحقق کامل اهداف اعلام شده برای سال جدید نشان می دهد.

این گزارش حاکیست، محمد نیکوکار معاون بهره برداری شرکت به همین مناسبت طی پیام هایی برای مدیران بخش های سه گانه مواد اولیه، احیا مستقیم و فولادسازی از تلاش و همدلی کم نظیر کارکنان و مدیران واحدهای مورد اشاره تقدیر و تشکر نمود و خواستار ادامه بسیج نیروها در حفظ روند رضایتبخش کنونی با رویکرد تولید ایمن و سبز طی ماههای پیش رو گردید.


۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۲۲:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۸۸
کد خبر : ۲۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید