اخبار

آیین درختکاری در شرکت فولاد خوزستان

آیین درختکاری در شرکت فولاد خوزستان
به گزارش روابط عمومی، آئین درختکاری باحضور عباس حسینی پویا دادستان دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان و هیأت همراه و با استقبال مهندس محمد کشانی، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت، امروز سه شنبه ۱۵ اسفندماه ۹۶ در "قطعه ششِ چمن" واقع در درب چهار برگزار شد.

 بر اساس این گزارش، در مراسم یادشده، به مناسبت روز درختکاری و با توجه به تأکید رهبرمعظم انقلاب( مدظله) نسبت به توسعه ی فضای سبز برای جلوگیری از ریزگردها و نیز اشاعه فرهنگ‌ مربوطه، ۱۰۰۰ اصله نهال در قالب ۱۹ نوع گیاه در بخش صنعتی شرکت و دویست دستگاه فولاد شرکت خوزستان، کاشته شد.

 /تکمیلی.

ماندگارترین اثرهنری انسان محبت است:

 

فولاد خوزستان همراه با سراسر کشور در آیین درختکاری

 

بزرگداشت روز درختکاری  با حضور مدیر امور اجتماعی و خدمات و مشارکتِ نمایندگانی از دانش آموزان تمامی مدارس پسرانه و دخترانه دویست دستگاهِ فولاد خوزستان به همراه مدیران و آموزگاران آن‌ها، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم یادشده صبح روز سه شنبه 15 اسفندماه 96 ، با هدف ترویج فرهنگ  توسعه و حفظ فضای سبز در میان دانش آموزان برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، سعید سلامات سرپرست فضای سبزدر مصاحبه با خبرنگار ما گفت: در مراسم یادشده با توجه به تأکید رهبرمعظم انقلاب بر توسعه ی فضای سبز ،جلوگیری از ریزگردها، اشاعه فرهنگ درختکاری و تأثیر فضای سبز بر اکوسیستم منطقه نقش مهمی که در کاهش آلودگی ایفا می‌کند. همچنین فضای سبز یک آشیان اکولولوژیکی برای پرندگان و سایر گونه های حیات وحش ایجاد کرده و تأثیر روانشناختی شگرفی بر روی انسان دارد. 

سعید سلامات سرپرست فضای در پایان سخنان خود، از تلاش جهادگرانه واحد های روابط عمومی، امور منازل،واحد بازرسی ونظارت و همه همکاران در برگزاری مراسم یادشده، تشکر نمود.

 

محمد کشانی محمد کشانی

آیین درختکاریآیین درختکاری

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۴۰
کد خبر : ۲۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید