اخبار

شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

شرکت فولاد خوزستان تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد
شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای ششمین سال متوالی در رده پیشگامان رضایتمندی مشتری قرار گرفت.
شرکت فولاد خوزستان با دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای ششمین سال متوالی در رده پیشگامان رضایتمندی مشتری قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، قائم مقام فولاد خوزستان روز چهارشنبه نهم اسفند ماه در هفدهمین آئین روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تهران، تندیس طلایی یاد شده را به نمایندگی از تمامی کارکنان پرتلاش شرکت دریافت کرد.
با اهدای این تندیس که علی مسیبی از محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمود، کارنامه افتخارات دوازده ساله شرکت فولاد خوزستان دارای 10 گواهینامه و 8 تندیس شد که تعداد شش تندیس طلایی مشتری مداری، جایگاه درخشانی برای این شرکت فولادساز بزرگ رقم زده است.
این درحالی است که امسال در حوزه کالاهای فلزی و معدنی 52 شرکت پیشرو با هم رقابت کرده‌اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی در این همایش گفت:
امروز روز تجلیل از پیشگامان رعایت حقوق مصرف کننده است و هر تولیدی بدون توجه به نیازهای مشتری موفق نخواهد بود. لذا بر اساس تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب ، ارتقای سیاستهای حمایت از مصرف کنندگان و توجه به استانداردها مورد تاکید دولت است.
به گزارش خبرنگار ما، محمد  شریعتمداری سپس در آیین ویژه اهدای تندیسها به برگزیدگان همایش هفدهم روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، باتفاق تنی چند از معاونین و مسئولان برگزاری همایش شرکت کرد.
این گزارش حاکیست در این مراسم همچنین مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سیدمحمود نوابی معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت و جمعی از مسئولین این سازمان و معاونت بازرسی و رسیدگی آن، محسن بهرامی دبیر ستاد تنظیم بازار ، حسین ابراهیمی رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جمع کثیری از مدیران عامل و صاحبان صنایع بخشهای دولتی و خصوصی و کارشناسان حضور داشتند.
بر اساس آمارهای اعلام شده، شرکت فولاد خوزستان طی سال ۹۶ ضمن تامین نیاز داخل، بالغ بر ۷۰ درصد از تولیدات خود را به صادرات اختصاص داده و روانه بازارهای بین المللی  در اقصی نقاط جهان ساخته است.

 

 تندیس طلاییتندیس طلایی

۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۳۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۲
کد خبر : ۲۱۷

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
1

عالی فولاد موفق باشید


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید