اخبار

جایگاه سوم فولاد خوزستان در میان یکصد شرکت برتر کشور

جایگاه سوم فولاد خوزستان در میان یکصد شرکت برتر کشور
شرکت فولاد خوزستان جایگاه سوم برترینها را در گروه فلزات اساسی و همچنین سی و سوم از یکصد شرکت برتر کشور در سال 96 از آن خود ساخت.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از گزارش ویژه سازمان مدیریت صنعتی، در همایش شرکتهای برتر ایران که در روز 29 بهمن ماه برگزار شد، شرکت فولاد خوزستان سومین رتبه را پس از شرکت های مبارکه و ملی مس، به لحاظ میزان فروش خود طی سال 95 در این رتبه بندی بدست آورده است.

برپایه این گزارش، شرکت فولادخوزستان موفق شده است درآمد/فروش خود را از ۴۲ هزار و ۱۹۷ میلیارد ریال در سال ۹۴ به ۴۸ هزار و ۲۳۲ میلیارد ریال در سال ۹۵ افزایش دهد. 

بر این اساس در آخرین رتبه بندی 500 شرکت و بنگاه اقتصادی پیشرو کشور، رتبه سوم در گروه فلزات اساسی و سی و سوم در بین یکصد برند برتر در سال 96 به شرکت فولاد خوزستان تعلق گرفته است.

گزارش خبرنگار ما همچنین به نقل از پایگاه خبری چیلان حاکیست، در بیستمین دوره همایش شرکت های برتر ایران IMI100 اسامی شرکت های فولادی همچون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد هرمزگان جنوب و شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه به عنوان شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی و در میان 100 شرکت برتر از لحاظ میزان فروش/ درآمد دیده می شود.

بر پایه این گزارش، رتبه بندی IMI100 در ۲۰ سال گذشته از سوی سازمان مدیریت صنعتی صورت می گیرد و روش آن براساس شاخص های واقعی، کمی و عددی و براساس الگوی برگرفته شده از رده بندی جهانی فورچون ۵۰۰ می باشد.

۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۶:۵۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۷۱۷
کد خبر : ۲۱۴

نظرات بینندگان

رضا بریهی
۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
2
4

بهترین شرکت تولیدی که من درطی شانزده سال درپروژهای مختلف ودراستانهای متعددمشغول بکاربردن ازنظرمدیریت بهترین شرکت تولیدی بوده وهست


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید