اخبار

فعالان و اندیشمندان صنعت فولاد همایش چشم انداز این صنعت را افتتاح کردند.

فعالان و اندیشمندان صنعت فولاد همایش چشم انداز این صنعت را افتتاح کردند.
هشتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار صبح سه شنبه دهم بهمن ماه با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در تهران آغاز بکار کرد.
به گزارش روابط عمومی فولاد خوزستان، این همایش که با مشکل بی سابقه ناشی از بارش برف سنگین دو روز قبل در تهران روبرو بود، جمع زیادی از مدیران، صاحبان، اندیشمندان و فعالان صنعت فولاد و معدن کشور را در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما گرد اورده است.
🔹همایش چشم انداز فولاد با سخنان محمد شریعتمداری آغاز شد که سخنان خود را با ذکر یاد و خاطره مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و خدمات ارزشمند وی در ایجاد زیرساختهای لازم برای پیشبرد صنایع اساسی و نیز نزدیکی ایام الله دهه فجر آغاز نمود.
🔹شریعتمداری گفت: ما به رتبه ۱۴ در فولاد جهانی رسیده ایم که لازم است با همت تمامی دست اندرکاران و فعالان صنعت فولاد کشور در افق ۱۴۰۴ این جایگاه را به مرتبه ای شایسته جمهوری اسلامی ایران ارتقا دهیم. 
🔹وی با خوشامدگویی به میهمانان و اندیشمندان خارجی حاضر در همایش در کنار متفکرین، دلسوزان و فعالان داخلی صنعت فولاد گفت: تعامل و ارتباط سازنده با دانش و صنعت روز فولاد در دنیا و بهره گیری از تجارب جهانی در زمینه توسعه صنعت و معدن فولاد کشور از ضرورتهای لازم امروز ماست که مورد تاکید مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی بود که در آخرین جلسه ای که با دست اندرکاران مربوط در محل برگزاری همین همایش داشتند بدان تصریح نمودند.
🔹گزارش خبرنگار ما حاکیست، جمعی از معاونین و مدیران شرکت فولاد خوزستان در هشتمین همایش چشم انداز فولاد حضور یافته و ضمن بررسی تحلیل ها و استماع سخنرانی های مهم جلسات عمومی این نشست، به تبادل تجربیات با همتاهای خود در شرکتهای همکار و فرهیختگان داخلی و میهمانان خارجی خواهند پرداخت.
🔹بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی و سیدمحمدحسین امام مدیر صادرات از جمله اعضای هیات اعزامی شرکت فولاد خوزستان در همایش چشم انداز فولاد هستند.
🔹بررسی چگونگی ایجاد توازن زنجیره فولاد در سطح کشور و نیز راه های تسهیل جذب سرمایه های داخلی و خارجی در حوزه معادن و صنایع فولاد ، از توصیه های دکتر شریعتمداری برای بحث و بررسی در این گردهمایی به حاضرین بود.
🔹وی درباره موضوع تحقیق و توسعه نیز اظهار داشت: فعالیتهای تحقیق و توسعه ای که تاکنون در کل کشور صورت گرفته بسیار محدود و کمتر از حد انتظار بوده که نتایج درخوری نیز دربرنداشته است. لذا توصیه می شود همه عزیزان محقق، شرکتهای فعال و کلیه دست اندرکاران بیش از پیش به این موضوع مهم بپردازند.
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۲۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۷
کد خبر : ۲۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید