اخبار

✔️ لوح سپاس اداره کل ورزش به باشگاه فولاد

✔️ لوح سپاس اداره کل ورزش به باشگاه فولاد
⚽️ شرکت فولاد خوزستان با ایجاد غرفه مشترک باشگاه و تربیت بدنی و تفریحات سالم فولاد خوزستان حضوری پررنگ در نمایشگاه تخصصی ورزش استان خوزستان داشت.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی فولاد خوزستان، در پی حضور فولاد خوزستان دراین نمایشگاه، افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در لوح سپاس جداگانه ای از مهندس محمد کشانی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و علیرضا اژدری زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تقدیر بعمل آورد.
🔸در متن لوح سپاس باشگاه فولاد خوزستان آمده است:
" مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان
جناب آقای علیرضا اژدری زاده 
بی شک توسعه و پیشرفت ورزش مرهون کوشش مستمر و سعی کلیه فعالان حوزه ورزش می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقا آن قدم برداشته و خدمتگزاری را افتخار بزرگ و پاسخگویی را وظیفه مهم برای خویشتن می‌دانند.
برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی در مرکز نمایشگاه بین المللی خوزستان-اهواز توسط شرکت ها و باشگاه های دولتی و خصوصی و همه دست اندرکاران پرتلاش ورزش نقش برجسته ای در این رویداد داشتند.
ضمن سپاس از حضور موفق شما در اولین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی در دی ماه ۱۳۹۶ با قدردانی از همکاری بی دریغ و همراهی ارزنده مجموعه گرانقدر شما، سرافرازی توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران را از درگاه ایزد توانا خواستارم.
افشین حیدری
مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان" ⚽️

۴ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۴,۳۵۹
کد خبر : ۲۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید