اخبار

برگزاری دوره آموزشی بر اساس استانداردهای بین المللی ISO 10002 و ISO 10004

برگزاری دوره آموزشی بر اساس استانداردهای بین المللی ISO 10002 و ISO 10004
به منظور بهبود فرایند پایش و اندازه گیری رضایت مشتری و رسیدگی به شکایت مشتری براساس استانداردهای بین المللی ISO 10002 و ISO 10004 ، حوزه معاونت فروش و بازاریابی، طراحی و استقرار این استانداردها را با همکاری واحد معاونت برنامه ریزی و توسعه در دستورکار خود قرار داده است .بر اساس این گزارش  هفته گذشته دوره آموزشی دو روزه آشنایی با استانداردهای iSo 10002 و iSo 10004 با حضور جمعی از مدیران و کارکنان این حوزه در محل تالار طوبی دویست دستگاه برگزار شد.

 

 مجید عبیات مدیر تحقیقات، فروش و بازاریابی به خبرنگار ما گفت:یکی از عناصر کلیدی موفقیت سازمانی رضایت مشتری از سازمان و محصولات آن می باشد. بر همین اساس ضروری است که رضایت مشتری پایش و اندازه گیری شود.همچنین  اطلاعاتی که از طریق پایش و اندازه گیری رضایت مشتری به دست می آید می تواند به شناسایی فرصت هایی برای بهبود، محصولات ، فرآیندها و ویژگی های سازمان که از نظر مشتری دارای ارزش و نیز در خدمت اهداف سازمان هستند، کمک ویژه ای نماید. 

 

مدیر تضمین کیفیت نیز با اشاره به گواهینامه نظام مدیریت کیفیت اظهار داشت: از آنجا که فولاد خوزستان دارای گواهینامه نظام مدیریت کیفیت می باشد برای هر چه بهتر پیاده سازی این نظام و همچنین بهبود فرآیندهای مبتنی بر مشتری سازمان و بالطبع بهبود مستمر سازمان باهدف استقرار نظام های مدیریت iSo 10002 و iSo 10004 استانداردهای رضایت مشتری برآمده است.وی به خبرنگار ما گفت : با پیاده سازی نظام های مدیریت تمرکز بر مشتری، مدیریت منابع ،رضایت مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها پوشش داده میشود.

۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۴۹۹
کد خبر : ۱۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید