اخبار

فولاد شادگان با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح شد.

فولاد شادگان با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح شد.
فولاد شادگان با تولیدات آهن اسفنجی،توسط جهانگیری معاون اول ریس جمهور افتتاح شد.
🔸با همت کارشناسان و متخصصان داخلی گامی دیگر در تکمیل زنجیره تولید فولاد برداشته شد واولین کارخانه تولید آهن اسفنجی با تکنولوژی ایرانی (PERED) در شرکت فولاد صنعت شادگان  امروز دوشنبه ۲۰ آذر۹۶ توسط معاون اول رییس جمهور، وزیر صنعت و معدن و تجارت و هیئت همراه افتتاح می شود.
🔸بر اساس این گزارش، برای اولین بار در کشورساخت و نصب این طرح به طور کامل، داخلی و توسط شرکت فنی و مهندسی (فولادپایا) صورت گرفته است تا از مزایای اقتصاد مقاومتی و تکیه بر دانش و توانمندی داخلی بهره مند شود.
 🔸طرح تولید آهن اسفنجی  بر اساس ارزیابی کارشناسان، دارای مزایای بسیاری از جمله هزینه تمام شده کمتر ، بهره برداری آسان تر و راندمان بالاتر نسب به روش های مشابه می باشد.
🔸گفتنی است، شرکت فنی و مهندسی فولادپایا دارای تجارب ارزنده در اجرای پروژه های EPC از جمله فولاد هرمزگان، مدول F فولاد مبارکه، طرح های توسعه فولاد خوزستان، فولاد کاوه جنوب و همچنین صادرات محصولات فولادی به کشور های کویت و هند و عقد قرارداد جهت صادرات برخی از تجهیزات احیا مستقیم به کشور چین داشته است.
ضمنا" این شرکت در ساخت سه طرح استانی دیگر با تکنولوژی PERED (میانه ،نی ریز و بافق کرمان ) مشارکت داشته و هم اکنون نیز در ادامه فعالیت، مشغول انجام پروژه فولاد سازی فولاد سفید دشت و چهار محال بختیاری به صورت EPC می باشد. 
این شرکت دارای دو کارگاه ساخت مجهز در اهواز و یک کارگاه ساخت در اصفهان می باشد.
۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۲۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۶
کد خبر : ۱۸۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید