اخبار

بازدید هیئت تجاری اسپانیائی از شرکت فولاد خوزستان

بازدید هیئت تجاری اسپانیائی از شرکت فولاد خوزستان
هیئت تجاری اسپانیائی برای بازدید از خط تولید بخش فولادسازی و تأمین شمش فولادی، دوشنبه 22 آبانماه 96 وارد شرکت فولاد خوزستان شدند.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در راستای بهبود نسبی #روابط #تجاری با #اروپا و همچنین توسعه بازار در شرکت فولاد خوزستان، مدیرعامل یکی از بزرگترین #هولدینگ های #فولادی کشور اسپانیا و #هیئت همراه این گروه صنعتی، با هدف بررسی امکان تأمین مواد اولیه مورد نیاز #کارخانجات نورد وابسته به این #هولدینگ، در فولاد خوزستان حضور یافتند و با بهمن تجلی زاده معاون فروش و بازاریابی و محمدحسین امام، مدیرصادرات به گفتگو و مذاکره پرداختند.

🔺در #مذاکرات فشرده ای که با تجلی زاده و امام انجام شد، طرفین مشخصات ابعادی و آنالیز شیمیائی شمش های مورد نیاز و همچنین سایر موارد تجاری را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
🔻بر اساس این گزارش، به نقل از مجید عبیات مدیر تحقیقات، فروش و بازاریابی، شمش های مورد نیاز این #هولدینگ #اسپانیائی بمنظور مصارف خاص صنعتی بوده و دارای ارزش افزوده بالاتری نسبت به تولیدات فعلی فولاد خوزستان می باشد. 
🔺وی افزود: شرکت فولاد خوزستان سال های گذشته به دلیل شرایط ناشی از تحریم ها، هیچ گونه صادراتی به این کشور نداشته است و بناست همکاری هایش را با فولاد خوزستان توسعه و گسترش دهد.
🔻گفتنی است، کشور #اسپانیا با 50 میلیون نفر جمعیت از مهمترین کشورهای اتحادیه اروپاست که در جنوب غربی این قاره قرار گرفته است. واردات فولاد به این کشور طی 3 سال گذشته بطور متوسط 8 میلیون تن در سال و عمدتاً از کشورهای روسیه، چین و ترکیه بوده است.
۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۵:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۸۰
کد خبر : ۱۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید