اخبار

بازدید کتانباف شهردار اهواز و هیئت همراه از شرکت فولاد خوزستان

بازدید کتانباف شهردار اهواز و هیئت همراه از شرکت فولاد خوزستان
منصور کتانباف شهردار کلان‌شهر اهواز در جریان بازدید از شرکت فولاد خوزستان:
1-  وجود ورزشگاهی با استانداردهای بین المللی زیر نظر فولاد خوزستان در ایران،  برای ما یک افتخار است.
2-  فولاد خوزستان در منطقه ، حدود 10 هزار فرصت شغلی ایجاد نموده است. 
منصور کتانباف شهردار کلانشهر اهواز و هیئت همراه پیش‌ازظهر امروز، دوشنبه 8  آبان‌ماه 96 این مطلب را در سالن کنفرانس ساختمان مدیریت عامل، در نشست خود با محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان وجمعی از معاونین و مدیران شرکت بیان کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، منصور کتانباف ضمن عرض تبریک برای انتصاب محمد کشانی به عنوان مدیر عامل فولاد خوزستان اظهار داشت: برای ما، مایه افتخار ومباهات است که در ایران ورزشگاهی با استانداردهای جهانی، مورد تأیید فیفا، آن‌هم در شهر اهواز و زیر نظر فولاد خوزستان وجود دارد. قطعاً این افتخار ملی می تواند مقدمه‌ساز دریافت سهمیه بازی‌های جهانی و در کنار آن ارزآوری، انتقال فرهنگ و آداب و رسوم، صنایع دستی و خانگی و خیلی برکات دیگر برای استان را به همراه خواهد داشت.
کتانباف با اشاره به وظیفه مسئولیت های اجتماعی همگانی خاطرنشان کرد: درخواست دارم، نگاه انسانی، اجتماعی و ملی شما نسبت به مردم و شهر اهواز توسعه یابد. همان‌گونه که استحضار دارید ، در آستانه اربعین حسینی هستیم و شور حسینی در همه اعصار وجود داشته و انشاء ا... تا  ظهور حضرت حجت ادامه خواهد یافت.
وی افزود: فولاد خوزستان در منطقه ، حدود 10 هزار فرصت شغلی، معیشت ایجاد نموده است. این شرکت شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب و دفاع مقدس نموده است. 
 ما در موقعیتی از استان قرار گرفته‌ایم که صنایع مادر، نفت، حمل و نقل، ترانزیت و امکانات دیگر را در اختیار داریم. استان خوزستان تقریباً معدل 80 درصد ثروت ملّی را تولید می‌کند. 
شهردار اهواز درپایان سخنان خود با تشکر از جمع حاضر گفت: امیدواریم با تولید و بکارگیری حمل و نقل جدید و با در نظر گرفتن رقابت بازار جهانی ایجاد فرصت شغلی به منظور جلوگیری از آسیب های اجتماعی بتوانیم دست یابیم.
در ادامه مراسم محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان با اشاره به شعار سال گفت:
تکلیف مدیریتی ما، نگاه به تولید پایدار و افزایش اشتغال است.

 محمد کشانی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن خیر مقدم به شهردار کلانشهر اهواز و هیئت همراه گفت: با این که سالیان زیادی از احداث شرکت می گذرد، اما هنوز یکی از اثر گذارترین شرکت ها در صنعت فولاد و در استان خوزستان می‌باشد که همه ساله این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متعهد و با تجربه، موفق به ثبت رکوردهای جدید شده است. امسال تولید خود را بالغ بر 7/3 میلون تن هدف گذاری نموده است که با توجه به تولید در هفت ماه گذشته،  رسیدن به این هدف قطعی خواهد بود و امیدواریم با توکل بر خداوند در سال آینده شاهد تولید بیشتری باشیم. 

 

کشانی با اشاره به حرکت روبه جلو و بدون توقف شرکت، خاطر نشان کرد: در چشم اندازی که دولت در سال‌های گذشته برای شرکت های فولادی تکلیف نموده، در چشم انداز 1404 تولید  55 میلون تن را برای خود ، ترسیم نموده است. امروز در کشور 29 میلیون تن ایجاد شده و در هشت سال آینده به 55 میلیون تن خواهد رسید. با توجه به این چشم انداز، شرکت فولاد خوزستان، باید به تولید 6/13 میلیون تن برسد. به این منظور، مقداری از برنامه‌ریزی در قالب زیر سقفی و مقداری دیگر در قالب استانی و سطح کشور برنامه ریزی شده است. 
وی افزود: فولاد خوزستان برای رسیدن به چشم انداز مورد نظر خود، باید زیر ساخت‌هایی از جمله( آب، برق، گاز، حمل و نقل ریلی و غیره)  فراهم نماید. امر توسعه به یک‌باره محقق نمی‌شود. برای تحقق یک هدف ملّی، باید به صورت استانی همکاری شود و بسته به مدیریت و کارکنان شرکت نیست. 
کشانی باتوجه به نامگذاری سال که تولید و اشتغال بر مبنای اقتصاد مقاومتی می باشد اظهارداشت: تکلیف مدیریتی ما، نگاه به تولید پایدار و افزایش اشتغال است، در استانی که ضرورت و لازمه کار دارد حس می‌شود. در استان خوزستان سنگر تولید همان سنگر دفاع پیش از سال شصت و هفت می باشد. با توجه به هجمه دشمنان، ما باید به بومی سازی و اقتصاد مقاومتی بپردازیم. 
مدیر عامل فولاد خوزستان با اشاره به استراتژی سرآمدی درصنعت گفت: سرآمدی به تنهایی بر روی کاغذ نیست و باید در عمل باشد. با توجه به توانمندی که در مدیران فولاد خوزستان است، این سرآمدی باید در سطح منطقه و ملی باشد. 
وی افزود: باتوجه به تأثیر گذاری فولاد خوزستان حدوداً نُه هزار خانواده بصورت مستقیم از شرکت ارتزاق می کنند و در صنایع پایین دستی مانند گروه ملی و فولاد اکسین، جزء تعهدات اجتماعی ما است. نگاه ما در اشتغال‌زایی ملی است. در کنار پرداختن به امر اشتغال، ایمنی، بهداشت و محیط زیست از الزامات شرکت می باشد. در بحث همکاری با دیگر دستگاه های اجرایی استان، تعامل در چارچوب قوانین مد نظر ما است. در بحث تعهدات اجتماعی، اول از فضای شرکت شروع می کنیم و این مطلب را به سطح شهر و استان در نهایت کشور سوق خواهیم داد. 
کشانی در پایان سخنان خود، ضمن تشکر از میهمانان، با اشاره به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی خاطر نشان کرد: ضمن این که می توانیم خدمت گذار زائرین باشیم، برای حصول توفیق سعی در ایجاد فضای اربعینی می نمائیم.
 

 

۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۰۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۳
کد خبر : ۱۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید