اخبار

تساوی فولادمردان خوزستان مقابل شاگردان دایی

تساوی فولادمردان خوزستان مقابل شاگردان دایی
دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سایپا تهران در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ، در ادامه دیدارهای هفته دهم هفدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز پنجشنبه دو تیم فولاد خوزستان و سایپا در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید.

🔸در حالی که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود در دقیقه ۶۰ فرشاد جانفزا موفق شد دروازه تیم سایپا را باز کند. البته در نیمه اول داور در تصمیمی که مورد اعتراض علی دایی قرار گرفت ابتدا به سود سایپا اعلام ضربه پنالتی کرد اما نظرش را تغییر داد.

🔸در دقیقه ۶۸ این دیدار توپ درون محوطه جریمه فولاد به دست عبدالله زاده برخورد کرد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد. در این صحنه پیمان شیرزادی بازیکن فولاد به تصمیم داور اعتراض کرد و تداوم این اعتراض منجر به دریافت کارت قرمز از سوی این بازیکن شد. ضربه پنالتی را محمد عباس زاده به گل تبدیل کرد تا کار فولاد با یک بازیکن کمتر در ۲۰ دقیقه پایانی سخت تر شود.

🔸در دقیقه ۹۴ این دیدار در حالی که دو تیم با تساوی به کار خود ادامه می دادند مدافع سایپا توپ را درون محوطه جریمه با پا به دروازه بان پاس داد و اخباری هم این توپ را با دست مهار کرد که داور اعلام خطا کرد.

🔸بازیکنان فولاد که می توانستند از این فرصت برای رسیدن به سه امتیاز استفاده کنند، برای زدن ضربه تعلل کردند و در حالی که توپ از جایش تکان نخورده بود بازیکنان سایپا رسیدند و توپ را دور کردند. با این تساوی هر دو تیم سایپا و فولاد ۱۶ امتیازی شدند. ⚽️
۲۸ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۰۴
کد خبر : ۱۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید