اخبار

شرکت فولاد خوزستان امکان فروش و تأمین محصولات فولادی به غنا را مورد بررسی قرار می دهد.

شرکت فولاد خوزستان امکان فروش و تأمین محصولات فولادی به غنا را مورد بررسی قرار می دهد.
در پی مذاکرات هیأت بلند پایه اعزامی از سازمان توسعه و تجارت غنا

به دنبال دیدار رئیس جمهور کشورمان با 

" الحاجی باوومیا" معاون اول رئیس جمهوری غنا در مرداد ماه سال جاری و حضور هیأت بلند پایه سیاسی و اقتصادی و تأکید رئیس جمهوری بر استفاده از پتانسیل و ظرفیت های طرفین برای توسعه و تعمیق روابط اقتصادی، یک هیئت بلند پایه از سازمان توسعه و تجارت غنا به منظور بازدید و بررسی همکاری متقابل، وارد شرکت فولاد خوزستان شدند.

بر اساس این گزارش، به منظور توسعه بازارهای صادراتی و نفوذ به بازارهای جدید، هیئت بلند پایه تجاری از سازمان توسعه و تجارت غنا وارد شرکت فولاد خوزستان شدند و ضمن بازدید از سایت فولاد سازی، مذاکرات فشرده ای با محمدحسین امام ، مدیر صادرات و دکتر مجید عبیات مدیر برنامه ریزی، فروش و بازاریابی فولاد خوزستان داشتند.

بر اساس این مذاکرات راهکارهای مختلفی برای بررسی امکان همکاری های متقابل و تأمین آهن آلات مورد نیاز پروژه های عمرانی غنا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است کشور غنا با 27 میلیون نفر جمعیت در غرب قاره آفریقا قرار دارد و  از کشورهای مهم این قاره و از اعضای اصلی سازمان وحدت آفریقا می باشد.  تولید ناخالص داخلی این کشور بیش از 329ر31 میلیون دلار و دارای نرخ رشد تولید ناخالص ملی 2% است. غنا در حال حاضر با توجه به برنامه توسعه عمرانی آفریقا به یکی از بازارهای مهم غرب آفریقا برای سیمان و آهن آلات تبدیل شده است.

۱۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۹۷۳
کد خبر : ۱۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید