اخبار

آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
آئین تکریم محمدرضا مدرس خیابانی، مدیرعامل سابق و معارفه محمد کشانی، مدیرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان روز گذشته( دوشنبه سوم مهر ماه 96 )با حضور عباس ابراهیمی، رئیس و دیگر اعضای هیئت مدیره فولاد خوزستان به همراه جمعی از معاونان و مدیران بخش های مختلف شرکت در محل سالن کنفرانس مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این آئین، رئیس هیت مدیره  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)از حضور در شرکت فولاد خوزستان اظهار خرسندی نمود و با اشاره به تلاش های قابل تقدیر مدرس خیابانی گفت: با توجه به شناختی که از مهندس خیابانی داشته ام، وی به عنوان یکی از نیروهای ارزشی این سازمان است که با تمام توان برای این مرز بوم خدمت کرده است. طی این مدت تلاش های بسیاری به منظور درخشش نام فولاد خوزستان نموده و کمک های قابل توجهی به مجموعه فولاد داشته است، که در این زمینه نیز سرعت عمل ویژه ای به خرج داده است. لذا با توجه به اینکه فولاد خوزستان یکی از قطب های اصلی فولاد کشور و جزو سرمایه های این مملکت به شمار می آید، لازم است به همان سرعت این مسیر را ادامه دهیم.

 رئیس هیئت مدیره در خصوص معرفی مدیرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان نیز گفت: مهندس کشانی نیز از جایی دیگر ولی از همین صنعت با سابقه کار در شرکت های صنعتی توکا، کالسیمین، شرکت های سرب و روی به این سمت منصوب گردیده است که برای وی نیز آرزوی موفقیت داریم.

بر اساس این گزارش، رئیس هیئت مدیره در خصوص ظرفیت فولاد خوزستان به عنوان یک صنعت بزرگ اظهار داشت: با توجه به اینکه  این شرکت فولاد دارای پتانسیل های زیادی است به نظر می آید رایزنی اساسی جهت حضور در صنایع بالا دست را داشته باشیم. بسیاری از شرکت های پایین دستی که در خوزستان وجود دارند، می توانند به یکی از زیر مجموعه های کوچک این شرکت تبدیل شوند؛ چرا که فولاد خوزستان قطعاً توانایی آن را دارد که بسیاری از این سازمانهای پایین دست را زیر بال و پر خود بگیرد.  در این راستا ضروری است تلاش نماییم که تمامی سطوح بالا دست و پایین دست را به یکدیگر نزدیک کرده تا دوباره زنجیره ارزش، کامل شود. البته اقداماتی در این زمینه انجام شده که اخبار آن را در ماه های آتی بیان خواهیم نمود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اصلی ترین و بزرگترین سرمایه فولاد خوزستان نیروی انسانی است که به حق شایسته ترین افراد را داراست و در نتیجه این اقدامات و با بهره گیری از این پتانسیل لازم است به طور اساسی به مقوله جانشین پروری پرداخت. به عقیده بنده مستعدترین افراد را در همین سازمان می توان یافت.

وی با اشاره به نقش بکارگیری نیروی بومی در سطح شرکت تصریح کرد: استفاده از نیروی بومی در تمامی سطوح باید سرلوحه کار قرار گیرد، حتی بومی سازی نسبت به دوستانی که در باشگاه فولاد خوزستان نیز تصدی مسئولیت را به عهده می گیرند، می بایست مدنظر قرار گیرد.

گزارش خبرنگار روابط عمومی همچنان حاکیست رئیس هیئت مدیره ضمن اظهار تقدیر و تشکر  از تمامی کارکنان دلسوز  و تلاشگر فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بسیاری از شرکتهای پتروشیمی و پالایشگاهی مسئولیت داشته ام، این را به عینه درک کرده و دیدم که راندمان کار ، احساس مسئولیت و وجدان کاری کارکنان فولاد خوزستان قابل تحسین و ستودنی است و فرآیند این شرکت بسان ساعت در حال کار است.

ابراهیمی در ادامه سخنان خود، امر تغییر و تحولات در سیستم های اداری را طبیعی و جزو لاینفک سازمان و عامل پویایی دستگاه های اداری دانست.

وی با تشکر از مدیران و اعضای هیت مدیره قبلی اظهار امیدواری نمود که تمام اتفاقات خوب و خوشایند با همراهی بزرگواران و دوستانی که در سایت صنعتی در حال تلاش هستند، محقق شود.

بر پایه این گزارش، در ادامه آئین یاد شده مدرس خیابانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و خیر مقدم خدمت مهندس کشانی(مدیرعامل) و هیئت مدیره جدید اظهار داشت: از روزی که بنده خدمت عزیزان در فولاد خوزستان رسیدم، عرض کردم که سرباز می آیم و سرباز می روم. خدمت در کنار عزیزان و دوستان پر مهر و خون گرم فولاد خوزستان برای من باعث افتخار و مایه مباهات بوده است. آنچه که در موفقیت این سازمان چه در حوزه تولید ، چه فروش و سود آوری و صادرات تاثیر بسزایی داشته، تلاش و زحمات یکایک شما بزرگواران در این سازمان است. قطعاً زمانی یک سازمان در تمامی عرصه ها موفق می شود که تک تک اعضای آن در جهت ارتقای اهداف تلاش و توجه ویژه ای نمایند.

 وی در خصوص مدیر عامل جدید فولاد اذعان داشت: کشانی از عزیزانی است که در ایام جنگ تحمیلی در خوزستان خدمت نمود و آرزو می کنیم بتواند در خدمت رسانی به مردم خونگرم و پرشور خوزستان موفق و پیروز باشد.

مدیر عامل سابق فولاد خوزستان با تأکید بر رکوردهای تاریخی این شرکت در سالهای اخیر خاطر نشان کرد: در سال 92 صادرات در فولاد خوزستان صفر بود. اما سال گذشته صادرات این شرکت به یک میلیون و 900 هزار تن رسید و فولاد خوزستان اکنون نیز بیش از 80% محصولاتش را صادر می کند که امیدوار هستیم این سازمان در سال جاری بتواند بار دیگر رکوردی تاریخی را به ثبت برساند.

برنامه بعدی که می بایست انتظار داشت، ادامه تحقق شعار شرکت "مدیریت بهای تمام شده ، تولید ایمن و سبز است " که در سال گذشته انجام شد و امید هست در سالهای بعد نیز تداوم داشته باشد.

همچنین گزارش خبرنگار روابط عمومی حاکیست، در ادامه مراسم محمد  کشانی مدیرعامل جدید فولاد خوزستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در حال حاضر یکی از صنایع استراتژی و بزرگ در استان و کشور است که کسب این جایگاه را مرهون تلاش کارکنانی است که امروز در شرکت شاغل و سایر عزیزانی نیز که بازنشسته شده اند.

مدیر عامل جدید فولاد خوزستان برای یاد آوری نکاتی را در برنامه های آتی خود عنوان و اشاره نمود:

امروزه با توجه به افق 1404 و آن تعهدی که فولاد خوزستان به کشور مبنی بر  حفظ صنعت فولاد در قالب  %25 که برنامه اش را مهندس مدرس خیابانی تهیه کرده و انشالله به تصویب هیئت مدیره خواهد رسید و با توجه به تأمین بودجه در دستور کار قرار خواهیم داد. وی تأکید کرد: امیدوار هستیم بتوانیم با نظر به سیاست گذاری بالا دستی که برای صنعت فولاد تهیه و تدارک دیده شده همپا باشیم. البته این امر محقق نخواهد شد، مگر با برنامه ریزی و نظارت دقیق و اجرای بموقع که این مهم در کمیته های تخصصی قابل رصد خواهد بود.

مبحث بعد که باید به آن توجه داشته باشیم ارتقای کیفیت و کاهش قیمت تمام شده است.  این جزو مواردی است که بطور خاص باید برنامه ریزی شود .

نکته دیگر مدیریت بازار است.  چه داخلی و چه خارجی، وی تصریح نمود: به هر شکل در شرکت فولاد خوزستان اتفاق افتاده و مرهون زحمات مهندس مدرس خیابانی و تیم شان بوده که بسیار واقعه خوشایندی است و انشالله در ادامه نیز با حفظ این مقدار صادرات شاهد رشد در سالهای آتی باشیم.

کشانی در ادامه سخنان خود به مقوله HSE و محیط زیست پرداخت و خاطر نشان کرد: به هر حال با توجه به قدمتی که صنعت فولاد دارد مبحث محیط زیست یکی از اساسی ترین آیتم هایی است که لازم است نگاه ویژه ای به آن شود.  همچنین توجه و نگاه ویژه به نیروی انسانی که یکی از سرمایه های شرکت و سرلوحه کار هیئت مدیره است. البته هرکدام به فواصل در زمان خود قطعا بررسی خواهد شد .

بر اساس این گزارش، مدیر عامل جدید فولاد خوزستان با تشکر از زحمات مدرس خیابانی و تیم اجرایی اش تصریح کرد: جا دارد به نوبه خود از هیئت مدیره چه آقای سروش و عرفانیان و چه تیم جدید آقایان ابراهیمی و شهرکی که به هیئت مدیره ملحق گشته اند و تمامی کارکنان و مدیران تقدیر و تشکر نمایم.

 

۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸,۵۹۵
کد خبر : ۱۳۰

نظرات بینندگان

ناشناس
۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
3
8

اقای مدرس خیابانی خدا برای شما خوش بخواد خیلی مردی

سعید سواری
۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
4
3

انشاءالله مدیریت جدیدشرکت باعث وبانی پیشرفت هرچه بیشترسازمان نیرومندفولادخوزستان درتمامی زمینه های ممکن شود

جمعی از پرسنل نوردو لوله اهواز
۱۳۹۶/۰۷/۰۵
5
1
4

متمنی است نورد ولوله اهواز را هم دریابید.از اختناق فعلی خفه شدیم وکسی به داد ما نرسید.ارزوی توفیق روزافزون ومستمر برای شرکت معظم فولاد خوزستان ومدیریت محترم ان شرکت داریم. جمعی از پرسنل نورد لوله


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید