اخبار

دیدار استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

دیدار استاندار خوزستان و مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان که به تازگی در این سمت منصوب شده در محل استانداری خوزستان با دکتر شریعتی دیدار و گفتگو نمود.
 کشانی شریعتی
 
 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این دیدار استاندار خوزستان با اشاره به جایگاه شرکت فولاد خوزستان در صنعت استان و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد آمادگی دولت و استانداری را  برای کمک به این شرکت اعلام نمود . همچنین استاندار با اشاره به سهم این شرکت در بازار صادرات کشور اعلام آمادگی کرد که در این بخش جهت رفع مشکلات شرکت در حوزه های مختلف مالیاتی و صادراتی همکاری صورت پذیرد. دکتر شریعتی با اشاره به مشکلات شرکتهای نوردی استان و صنایع پایین دستی فولاد خواستار این شد تا با اتخاذ راه حلی تعاملی سازنده برقرار شود.
در این دیدار مهندس محمد کشانی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با تشکر از عنایت استاندار و با اشاره به مشکلات حوزه تامین مواد اولیه تاکید کرد :  عامل افزایش قیمت در محصولات فولادی را افزایش قیمت مواد اولیه فولاد همچون سنگ آهن و کنستانتره بوده که علت آن به شرکت های معدنی باز می گردد و باعث کاهش عرضه مواد اولیه به فولادسازان شده است.وی تصریح کرد: این عامل باعث بی‌ثباتی در بازار فولاد شده و در نهایت باعث خواهد شد تعهدات شرکت فولادخوزستان برای تحقق تولید ۱۳ میلیون تن محصولات فولادی در سال ۱۴۰۴ به مخاطره بیفتد.
 مهندس کشانی از استاندار خوزستان درخواست کرد تا با تعیین جایگاه صنعت فولاد و نورد استان  در نقشه جامع فولادی کشور راهکاری اتخاذ شود تا  با تامین مواد اولیه فولاد سازی در آینده شاهد بقا و رشد این صنعت در استان خوزستان هم باشیم.

 

 

کشانی شریعتی  

۴ مهر ۱۳۹۶ ۱۹:۵۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۴۳۶
کد خبر : ۱۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید