اخبار

بیش از ظرفیت نهایی تولید می‌کنیم/ با قیمت ارزان‌تر به خارجی‌ها نفروختیم

بیش از ظرفیت نهایی تولید می‌کنیم/ با قیمت ارزان‌تر به خارجی‌ها نفروختیم
مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه تعرفه ۱۵درصد واردات محصولات فولادی بالا نیست اظهار کرد: در کشورهای متعدد جهت حمایت از تولید داخل تعرفه‌های بالای اعمال می‌کنند، مگر می شود تعرفه را صفر کرد.

 مدرس خیابانی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی  در خصوص وضعیت تولید گفت: نسبت به سال گذشته میزان تولید ما ۵درصد رشد داشته است و بیش از ظرفیت نهایی در حال تولید هستیم.

خیابانی افزود: ما به اندازه تقاضای بازار عرضه کردیم ولی به جهت اینکه کارخانجات تکمیلی، نقدینگی پایینی دارند، نتوانستند خرید کنند و از عرضه‌ای که در بورس داشتیم تنها ۴الی۵تن خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه قیمت عرضه ما از قیمت جهانی پایین‌تر است، خاطرنشان کرد: اگر فردی بخواهد کالای مشابه ما را وارد کند، باید ۲۰درصد گرانتر از قیمت داخل وارد کند.

مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه تعرفه ۱۵درصد واردات محصولات فولادی بالا نیست اظهار کرد: در کشورهای متعدد جهت حمایت از تولید داخل تعرفه‌های بالای اعمال می‌کنند. مگر می شود تعرفه را صفر کرد.

خیابانی در خصوص پایین بودن قیمت انرژی و همچنین مواد اولیه گفت: چه کسی گفته قیمت تعرفه‌های انرژی پایین است، اگر می‌خواهند نرخ انرژی را واقعی کنند باید قیمت ارز هم واقعی شود تا ما به سوددهی برسیم.

وی همچنین در مورد ارزان فروشی برخی از محصولات فولاد خوزستان به خارجی‌ها افزود: شما به این اطلاعاتی که به شما دادند توجه نکنید، چه کسی گفته ما با قیمت ارزان‌تر به خارجی‌ها فروختیم.

 

۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ۲۱:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۱
کد خبر : ۱۲۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید