اخبار

نخستین اجلاس سازمان بین المللی استاندارد

نخستین اجلاس سازمان بین المللی استاندارد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، نخستین اجلاس سه روزه سازمان بین المللی استاندارد، با حضور متخصصین و کارشناسان صنعت فولاد کشورهای ایران، ژاپن، سوئد، فرانسه و چین در محل سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد.
در این اجلاس که با قبول دعوت و همکاری سازمان ملی استاندارد ایران و کمیته فولاد ایران متناظر سازمان بین المللی استاندارد و کمیته فرعی روش های آنالیز Iso Tc 17/sc1 صورت گرفت، ضمن بحث و تبادل نظر در زمینه تدوین و بازنگری استانداردهای بین المللی فولاد به روش های آنالیز شیمیائی فولاد، نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد ایران درباره اهمیت و جایگاه استاندارد در ایران و حمایت از فرآیندهای مرتبط در تعامل با سازمان بین المللی استاندارد سخنانی ارائه نمود.
 این گزارش، به نقل از محمود اکابر، نائب رییس کمیته فولاد ایران متناظر سازمان بین المللی استاندارد حاکیست، در ادامه به ارائه گزارشی مبسوط درباره ظرفیت و اهمیت استانداردهای ملی فولاد و مشارکت در تدوین و بازنگری استانداردهای بین المللی پرداخته شد.
پیروزبخت با اشاره به روند بازنگری این استانداردها تصریح کرد: خوشبختانه این روند منجر به تبدیل عضویت جمهوری اسلامی ایران در این زمینه از حالت ناظر به فعال تبدیل گردید.
همچنین دکتر زارع علوی، ریاست کمیته Tc 17گزارشی درباره تولید فولاد در ایران و فعالیت های کمیته متناظر فولاد از بدو تاسیس تاکنون ارائه داد.
گفتنی است اجلاس یادشده از سه شنبه، هفتم شهریور آغاز و تا پنجشنبه نهم شهریور ماه ادامه خواهد یافت.محمود اکابر، مدیر تضمین کیفیت و عبدالرضاجابری، مدیر آزمایشگاه های شرکت فولاد خوزستان نیز در این دوره حضور یافتند.
۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۹:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۱۹
کد خبر : ۱۱۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید