اخبار

بازدید و مذاکره "شرکت فولاد ساهاویریا تایلند" با شرکت فولاد خوزستان

بازدید و مذاکره "شرکت فولاد ساهاویریا تایلند" با شرکت فولاد خوزستان
فولاد خوزستان افزایش فروش شمش به بزرگترین نورد ورق در جنوب شرق آسیا را بررسی می کند
در پی درخواست مکرر یک تولید کننده بزرگ ورق از جنوب شرقی آسیا در اهواز، فولاد خوزستان در حال بررسی وضعیت بازار است تا در صورت لزوم فروش شمش اسلب خود را به کشورتایلند افزایش دهد.
مدیر تحقیقات بازاریابی و فروش شرکت فولاد خوزستان با اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: این بررسی ها در پی حضور هیئتى بلند پایه از مدیران ارشد شرکت فولاد ساهاویریا از تایلند در اهواز آغاز شده است.
مجید عبیات اظهار داشت: نمایندگان اعزامی از تایلند، روز دوشنبه ٢٣ مرداد ماه از سایت صنعتی شرکت فولاد خوزستان در اهواز دیدن کردند و در خصوص امکان تولید سفارشى گونه هاى فولادى جدید، با مدیران همتای خود از واحدهاى فروش و بازاریابى، بهره بردارى و کنترل کیفی شرکت فولاد خوزستان به مذاکره پرداختند.
عبیات گفت: شرکت تایلندی یاد شده از مشتریان پر و پا قرص فولاد خوزستان است که در ماه های اخیر میزان قابل توجهى از محموله های اسلب ما را خریداری نموده و با توجه به رضایت کامل از کیفیت شمش دریافتی، متقاضی عقد قراردادهاى بلند مدت براى خرید گونه هاى فولادى جدید مى باشد.
این گزارش حاکیست، شرکت فولاد ساهاویریا که در ٤٠٠ کیلومترى بانکوک در سواحل غربى تایلند واقع شده، نخستین تولید کننده ورق در تایلند و بزرگترین تولید کننده ورق هاى فولادى در منطقه جنوب شرقی آسیا با ظرفیت ٥ میلیون تن انواع ورق هاى گرم بصورت رول و ورق هاى روغنى مى باشد.
۲۸ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۸:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۰۳
کد خبر : ۱۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید