اخبار

فولاد خوزستان، میزبان مدیران فولادی و مسئولین اجرایی استان خوزستان

فولاد خوزستان، میزبان مدیران فولادی و مسئولین اجرایی استان خوزستان
معاون اقتصاد و توسعه منطقه ای استانداری خوزستان خطاب به مدیران صنایع:فولاد خوزستان در اشتغالزایی و تولید صادرات محور بهترین عملکرد را داشته است و همه کارخانجات فولادی استان باید به چنین شرایطی برسند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی ، توسعه منطقه ای و امور بین الملل استانداری خوزستان این مطلب را در جلسه هماهنگی مدیران کارخانجات فولادی و مسئولین اجرایی استان عنوان کرد.
سید علی بحرینی مقدم افزود: بنا بر تاکیدات استاندار محترم خوزستان، لازم است با همراهی و هم افزایی، ظرفیت صنایع موجود بطور کامل برای اشتغالزایی، افزایش توان صادراتی و کاهش وابستگی اقتصاد به نفت مورد استفاده قرار گیرد.به گزارش خبرنگار ما، نشست مدیران کارخانجات فولادی استان چهارشنبه شب، یازدهم‌مرداد ۹۶ به میزبانی مدیرعامل فولاد خوزستان در اهواز برگزارشد. در این نشست علاوه بر دکتر شریعتی استاندار، نبی اله خون میرزایی فرماندار اهواز، دکتر افقه مشاور استاندار و جمعی از مدیران و نمایندگان کارخانجات نورد و فولادسازی خوزستان حضور داشتند.این گزارش حاکیست، در این نشست محمدرضا مدرس خیابانی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تشریح عملکرد موفق شرکت در تحقق همزمان رکوردهای تولید و صادرات، اعلام نمود فولاد خوزستان کماکان در تعامل با کارخانجات فولادی استان پیشگام است.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۹۸
کد خبر : ۱۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید