اخبار

اولین محموله صادراتی شرکت فولاد خوزستان به شرکت SUMSUNG

اولین محموله صادراتی شرکت فولاد خوزستان به شرکت SUMSUNG
به دنبال فروش موفقیت آمیز اولین محموله بیلت صادراتی شرکت فولاد خوزستان به شرکت کره ای SUMSUNG ، هیئتی از فولاد خوزستان راهی این کشور شدند.
 بر اساس این گزارش، به منظور بازدید از کارخانه صنعتی و بیلت های صادراتی نورد شده و در حال نورد و همچنین ادامه مذاکرات تجاری-بازرگانی، سید محمد حسین امام مدیرصادرات، رضا شیخ الأسلامی مدیرکنترل کیفی و عماد  مزینی نماینده اعزامی از بخش فولادسازی وارد شهر سئول کشور کره جنوبی شدند و با نمایندگان کارخانجات صنعت فولاد این کشور به گفت و گو و مذاکره پرداختند.🔶نمایندگان صنعتی فولاد در سئول، با اشاره به کیفیت بالای محصول و تحویل به موقع فولاد خوزستان ابراز خرسندی و رضایت نمودند و خاطرنشان کردند: بیلت های صادراتی شرکت فولاد خوزستان در مقایسه با بیلت های ژاپنی و چینی از کیفیت بالا و ویژه ای برخوردارند.

 

در ادامه ی این مذاکرات، نماینده دومین کارخانه صنعتی فولاد کشور کره پس از کسب اطلاعات و آگاهی از کیفیت بیلت فولاد خوزستان، طی نشستی درخواست خرید بیلت از کارخانه مذکور را نمود و در خصوص موارد فنی این محصول و اخذ اطلاعات مورد نیاز از خط تولید این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 

SUMSUNG

🔴 این گزارش همچنان حاکیست، سومین کارخانه صنعت فولاد سئول نیز درباره موارد فنی، بازرگانی و پروتکل های مورد نیاز با هیئت اعزامی از فولاد وارد شور شد. بر پایه این گزارش ، نمایندگان کارخانه یاد شده  به منظور بررسی لازم در خصوص خرید بیلت از فولاد خوزستان، درخواست ارسال موارد فنی و پروتکل های مورد نیاز را نمود. 

 

🔺گفتنی است معاون بخش فولاد شرکت سامسونگ SAMSUNG به همراه تیم این شرکت علاقه مندی خود را پیرامون توسعه روابط تجاری دوسویه با شرکت فولاد خوزستان ابراز نموده و این دو هیئت بر افزایش حجم معاملات به توافق رسیدند.
۲ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۲۵۹
کد خبر : ۱۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید